Podsumowanie gry

Hala - ul. Niegocińska 2, Boisko Główne -

EXATEL
0
3
VS
(19:21, 16:20, 7:20)
WARTA
Raport meczowy
16/54 ATAK 27/61
5.5 BLOK 5
0/23 SERWIS 4/59
20.5 BŁ. PRZECIWNIKA 25
42 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Zwierz

WARTA


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 8 BLOK 3.5 SERWIS 2

ATAK%

66.67

SERWIS%

13.33
ATAK

Maciej Zwierz

WARTA


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Maciej Zwierz

WARTA


SERWIS 2/15 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

46.67

WYD%

6.67

SKUT%

13.33
BLOK

Michał Majewski

EXATEL


BLOK 3.5 B1 3
SR 3 B2 1
BLOK/SR 1.17
PRZYJĘCIE

Krzysztof Orszak

WARTA


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

71.43

PERF%

28.57

WYD%

42.86

SKUT%

71.43
OBRONA

Krzysztof Orszak

WARTA


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 7
Statystyki
EXATEL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Grabarski 11 3 10 7 7 2 6 1 0 0 0 4 3 1 8 1 7 2 47 5 2 0 0
Michał Majewski 7.5 3 4 3 2 0 5 3 1 0 1 5 2 1 2 1 2 0 50 17 2 0 0
Mateusz Petekiewicz 3 3 2 1 0 2 3 0 2 0 3 5 0 1 2 2 0 1 50 17 2 1 0
WARTA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Zwierz 13.5 3 8 2 2 0 0 3 1 2 5 7 1 0 1 1 1 0 33 0 1 1 0
Patryk Żygieło 8 2 7 2 1 2 2 0 0 1 0 8 1 0 0 0 0 0 0 0 1 3 0
Krzysztof Orszak 7 3 7 2 4 2 0 0 0 0 1 7 0 2 3 0 2 0 71 29 5 2 0
Filip Wypych 4 2 4 1 2 1 2 0 0 0 2 1 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0
Kamil Sulejewski 2 2 1 3 3 1 0 1 0 0 2 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Karolina Piasecka 1 3 0 1 0 0 0 0 0 1 0 6 1 0 1 3 1 0 20 0 5 2 0
Sławomir Kowalczuk 0.5 3 0 1 0 0 0 0 1 0 2 7 1 0 3 1 3 0 43 0 3 2 0
Piotr Piasecki 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 2 3 2 50 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony