Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

VOLKSWAGEN BANK
0
3
VS
(15:20, 11:20, 18:20)
MSD POLSKA
Raport meczowy
13/53 ATAK 0/0
7 BLOK 0
3/45 SERWIS 0/0
0 BŁ. PRZECIWNIKA 0
44 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Rafał Mikołowski

VOLKSWAGEN BANK


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 8 BLOK 2 SERWIS 2

ATAK%

22.86

SERWIS%

33.33
ATAK

Damian Kubicki

VOLKSWAGEN BANK


ATAK 4 SR 3
ATAK/SR 1.33 ∑A 7

ATAK%

57.14
SERWIS

Rafał Mikołowski

VOLKSWAGEN BANK


SERWIS 2/6 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

33.33

WYD%

16.67

SKUT%

33.33
BLOK

Damian Kulesza

VOLKSWAGEN BANK


BLOK 4 B1 4
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1.33
PRZYJĘCIE

Damian Kubicki

VOLKSWAGEN BANK


∑P 14 SR 3
∑P/SR 4.67

DOKŁ%

85.71

PERF%

7.14

WYD%

85.71

SKUT%

85.71
OBRONA

Damian Kubicki

VOLKSWAGEN BANK


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
VOLKSWAGEN BANK
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Rafał Mikołowski 12 3 8 4 15 1 7 2 0 2 0 3 1 0 6 5 1 0 50 0 2 0 0
Damian Kulesza 5 3 1 1 2 0 1 4 0 0 0 7 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
Damian Kubicki 4 3 4 1 1 0 1 0 0 0 1 3 2 1 11 2 0 0 86 7 5 1 0
Dominika Gronkiewicz 1 3 0 0 1 0 0 0 0 1 1 6 1 0 2 1 0 2 40 0 1 0 0
Tomasz Maron 1 3 0 2 2 0 1 1 0 0 0 8 0 0 4 5 2 4 27 0 0 0 0
Olga Bodo 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 1 0 0 1 0 0
Łukasz Ignerowicz 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 2 0 0 1 0 1 0 0 1 1 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony