Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PLL LOT
3
2
VS
(21:20, 17:20, 20:15, 17:20, 16:14)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
42/78 ATAK 39/99
3.5 BLOK 8
5/60 SERWIS 8/54
40.5 BŁ. PRZECIWNIKA 34
91 SUMA 89

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


PKT 27 SR 5 PKT/SR 5.4
ATAK 20 BLOK 2 SERWIS 5

ATAK%

47.62

SERWIS%

26.32
ATAK

Michał Miernowski

PLL LOT


ATAK 19 SR 5
ATAK/SR 3.8 ∑A 23

ATAK%

82.61
SERWIS

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


SERWIS 5/19 SR 5
SERWIS/SR 1

TR%

36.84

WYD%

0

SKUT%

26.32
BLOK

Radosław Bosek

BOŚ Green Team


BLOK 4 B1 4
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Jakub Mroczek

PLL LOT


∑P 12 SR 5
∑P/SR 2.4

DOKŁ%

75

PERF%

8.33

WYD%

58.33

SKUT%

75
OBRONA

Jakub Mroczek

PLL LOT


OBRONA 12 SR 5
OBRONA/SR 2.4 ∑O 12
Statystyki
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Miernowski 20.5 5 19 1 1 1 1 0 1 1 1 11 1 2 7 2 2 1 64 14 6 1 0
Jakub Mroczek 16.5 5 15 1 11 4 5 0 1 1 1 16 2 1 8 1 2 0 75 8 12 0 0
Michał Gruszczyński 6 3 6 0 7 1 2 0 0 0 0 5 0 1 5 2 1 0 67 11 6 1 0
Mariusz Kaczmarek 4 5 2 0 0 0 0 0 2 1 0 5 2 0 6 0 1 2 67 0 2 1 0
Natalia Kamińska 2 4 0 0 0 0 0 0 0 2 0 8 1 0 1 1 1 1 25 0 2 0 0
Bartłomiej Szumert 1.5 2 0 0 0 1 0 1 1 0 1 0 1 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Kulas 27 5 20 2 14 1 5 2 0 5 2 7 5 1 12 3 1 3 65 5 4 1 0
Wojtek Płochocki 16 5 13 4 13 1 5 2 0 1 2 11 1 0 14 5 3 0 64 0 8 0 0
Radosław Bosek 11 5 6 2 8 1 4 4 0 1 1 4 3 1 11 5 1 0 67 6 5 0 1
Elżbieta Dalkiewicz 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 0 10 0 0 1 0 0 1 50 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony