Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PLL LOT
3
0
VS
(20:15, 20:14, 20:16)
MSD POLSKA
Raport meczowy
21/35 ATAK 0/0
3 BLOK 0
3/44 SERWIS 0/0
0 BŁ. PRZECIWNIKA 0
60 SUMA 45

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Miernowski

PLL LOT


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

83.33

SERWIS%

7.14
ATAK

Michał Miernowski

PLL LOT


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 12

ATAK%

83.33
SERWIS

Jakub Mroczek

PLL LOT


SERWIS 1/9 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

11.11

WYD%

-11.11

SKUT%

11.11
BLOK

Michał Gruszczyński

PLL LOT


BLOK 2 B1 2
SR 2 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Michał Gruszczyński

PLL LOT


∑P 6 SR 2
∑P/SR 3

DOKŁ%

100

PERF%

50

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Michał Gruszczyński

PLL LOT


OBRONA 2 SR 2
OBRONA/SR 1 ∑O 2
Statystyki
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Miernowski 12 3 10 0 1 0 1 1 0 1 2 8 3 2 0 1 2 0 40 40 2 1 0
Michał Gruszczyński 7 2 5 0 1 2 1 2 0 0 1 4 1 3 3 0 0 0 100 50 2 0 0
Jakub Mroczek 6 2 5 0 3 1 0 0 0 1 0 6 2 0 1 0 0 0 100 0 0 0 0
Mariusz Kaczmarek 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 1 6 1 1 0 0 0 0 100 100 1 0 0
Dominik Sztyrak 1 1 1 0 2 0 1 0 0 0 0 0 2 2 0 1 1 0 50 50 1 0 0
Ewa Sampolińska 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
MSD POLSKA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony