Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

KPMG
0
3
VS
(20:21, 11:20, 16:20)
ASTRA ZENECA
Raport meczowy
20/49 ATAK 2/2
0 BLOK 0
6/49 SERWIS 2/16
21 BŁ. PRZECIWNIKA 57
47 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Bartosz Gawęda

KPMG


PKT 7 SR 3 PKT/SR 2.33
ATAK 7 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

63.64

SERWIS%

0
ATAK

Bartosz Gawęda

KPMG


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 11

ATAK%

63.64
SERWIS

Karolina Świątek

KPMG


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

20

WYD%

-40

SKUT%

20
BLOK

Marek Bogobowicz

KPMG


BLOK 0 B1 0
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Bartosz Gawęda

KPMG


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

93.33

PERF%

46.67

WYD%

86.67

SKUT%

93.33
OBRONA

Sylwia Pytel

ASTRA ZENECA


OBRONA 1 SR 1
OBRONA/SR 1 ∑O 2
Statystyki
KPMG
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Bartosz Gawęda 7 3 7 0 2 1 1 0 0 0 0 6 1 7 7 0 0 1 93 47 1 0 0
Michał Chmielewski 7 3 6 1 7 0 2 0 0 1 0 6 0 5 3 0 2 0 80 50 0 0 0
Marek Bogobowicz 4 3 3 0 1 0 2 0 0 1 0 6 3 3 2 0 0 3 63 38 0 0 0
Zbigniew Wendler 4 3 3 2 3 0 2 0 0 1 0 3 2 3 2 0 0 1 83 50 1 0 0
Łukasz Licznerski 2 3 1 0 0 1 4 0 0 1 1 6 1 1 3 1 0 2 57 14 0 0 0
Karolina Świątek 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 2 6 2 1 1 0 0 75 50 0 0 0
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Krzysztof Nowak 4 3 2 0 0 0 0 0 0 2 0 9 2 1 3 1 0 1 67 17 2 1 0
Sylwia Pytel 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 2 0 0 0 0 100 100 1 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony