Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PLL LOT
3
1
VS
(21:19, 15:20, 20:18, 20:16)
Wodociągi Warszawskie
Raport meczowy
15/28 ATAK 20/32
2 BLOK 1
4/30 SERWIS 0/20
55 BŁ. PRZECIWNIKA 52
76 SUMA 73

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Miernowski

PLL LOT


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 4

ATAK%

57.89

SERWIS%

26.67
ATAK

Mariusz Kaczmarek

PLL LOT


ATAK 3 SR 4
ATAK/SR 0.75 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Michał Miernowski

PLL LOT


SERWIS 4/15 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

20

SKUT%

26.67
BLOK

Marcin Rakowski

Wodociągi Warszawskie


BLOK 1 B1 1
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Marcin Rakowski

Wodociągi Warszawskie


∑P 8 SR 4
∑P/SR 2

DOKŁ%

62.5

PERF%

0

WYD%

50

SKUT%

62.5
OBRONA

Przemysław Babicz

Wodociągi Warszawskie


OBRONA 4 SR 4
OBRONA/SR 1 ∑O 4
Statystyki
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Miernowski 16 4 11 2 2 1 3 1 0 4 1 9 1 1 7 5 1 0 57 7 2 0 0
Mariusz Kaczmarek 3.5 4 3 0 1 0 0 0 1 0 0 12 1 0 1 2 1 0 25 0 3 0 0
Tomasz Filus 1.5 2 1 0 2 0 1 0 1 0 0 2 0 1 0 1 1 1 25 25 0 0 0
Ewa Sampolińska 0 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 2 0 0 0 0 0
Wodociągi Warszawskie
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Rakowski 15 4 14 3 1 1 1 1 0 0 1 8 4 0 5 2 1 0 63 0 3 2 0
Przemysław Babicz 6 4 6 1 3 1 1 0 0 0 1 5 1 0 3 5 1 2 27 0 4 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony