Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ASTRA ZENECA
2
3
VS
(8:20, 20:17, 20:16, 18:20, 3:15)
PLL LOT
Raport meczowy
0/2 ATAK 9/23
0 BLOK 7
0/3 SERWIS 2/45
69 BŁ. PRZECIWNIKA 70
69 SUMA 88

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Mariusz Kaczmarek

PLL LOT


PKT 9.5 SR 4 PKT/SR 2.38
ATAK 3 BLOK 5.5 SERWIS 1

ATAK%

75

SERWIS%

7.69
ATAK

Mariusz Kaczmarek

PLL LOT


ATAK 3 SR 4
ATAK/SR 0.75 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Mariusz Kaczmarek

PLL LOT


SERWIS 1/13 SR 4
SERWIS/SR 0.25

TR%

7.69

WYD%

-7.69

SKUT%

7.69
BLOK

Mariusz Kaczmarek

PLL LOT


BLOK 5.5 B1 2
SR 4 B2 7
BLOK/SR 1.38
PRZYJĘCIE

Mariusz Kaczmarek

PLL LOT


∑P 4 SR 4
∑P/SR 1

DOKŁ%

100

PERF%

25

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Konrad Kryszczuk

PLL LOT


OBRONA 3 SR 1
OBRONA/SR 3 ∑O 3
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Krzysztof Nowak 0 1 0 0 1 0 1 0 0 0 0 3 0 0 1 0 0 0 100 0 0 0 0
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mariusz Kaczmarek 9.5 4 3 0 1 0 0 2 7 1 0 10 2 1 3 0 0 0 100 25 3 0 0
Michał Gruszczyński 5.5 4 4 0 5 0 4 0 1 1 1 15 3 1 1 2 0 1 40 20 5 0 0
Dominik Sztyrak 2 1 1 0 3 0 0 1 0 0 0 0 1 1 3 3 0 1 50 13 0 0 0
Konrad Kryszczuk 1 1 1 0 1 0 0 0 0 0 0 6 1 0 1 2 0 0 33 0 3 0 0
Ewa Sampolińska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0 1 1 0 0 50 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony