Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

ASTRA ZENECA
2
3
VS
(8:20, 20:17, 20:16, 18:20, 3:15)
PLL LOT
Raport meczowy
13/45 ATAK 16/46
2.5 BLOK 9.5
0/8 SERWIS 3/55
53.5 BŁ. PRZECIWNIKA 59.5
69 SUMA 88

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Kalinowski

ASTRA ZENECA


PKT 15.5 SR 5 PKT/SR 3.1
ATAK 13 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

30.23

SERWIS%

0
ATAK

Mariusz Kaczmarek

PLL LOT


ATAK 3 SR 4
ATAK/SR 0.75 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Jakub Mroczek

PLL LOT


SERWIS 1/10 SR 5
SERWIS/SR 0.2

TR%

10

WYD%

-10

SKUT%

10
BLOK

Mariusz Kaczmarek

PLL LOT


BLOK 5.5 B1 2
SR 4 B2 7
BLOK/SR 1.38
PRZYJĘCIE

Mariusz Kaczmarek

PLL LOT


∑P 4 SR 4
∑P/SR 1

DOKŁ%

100

PERF%

25

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Konrad Kryszczuk

PLL LOT


OBRONA 3 SR 1
OBRONA/SR 3 ∑O 3
Statystyki
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Kalinowski 15.5 5 13 0 16 7 7 2 1 0 0 3 2 5 6 4 0 3 61 28 2 0 0
Krzysztof Nowak 0 1 0 0 1 0 1 0 0 0 0 3 0 0 1 0 0 0 100 0 0 0 0
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jakub Mroczek 10.5 5 7 0 11 2 3 1 3 1 0 7 2 5 4 2 1 0 75 42 12 0 0
Mariusz Kaczmarek 9.5 4 3 0 1 0 0 2 7 1 0 10 2 1 3 0 0 0 100 25 3 0 0
Michał Gruszczyński 5.5 4 4 0 5 0 4 0 1 1 1 15 3 1 1 2 0 1 40 20 5 0 0
Dominik Sztyrak 2 1 1 0 3 0 0 1 0 0 0 0 1 1 3 3 0 1 50 13 0 0 0
Konrad Kryszczuk 1 1 1 0 1 0 0 0 0 0 0 6 1 0 1 2 0 0 33 0 3 0 0
Ewa Sampolińska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0 1 1 0 0 50 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony