Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

EXATEL
0
3
VS
(15:20, 15:20, 16:20)
PLL LOT
Raport meczowy
14/39 ATAK 21/41
1 BLOK 3
3/18 SERWIS 1/32
28 BŁ. PRZECIWNIKA 35
46 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Piotr Grabarski

EXATEL


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 10 BLOK 0.5 SERWIS 3

ATAK%

50

SERWIS%

30
ATAK

Michał Gruszczyński

PLL LOT


ATAK 6 SR 3
ATAK/SR 2 ∑A 9

ATAK%

66.67
SERWIS

Piotr Grabarski

EXATEL


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

30

WYD%

20

SKUT%

30
BLOK

Michał Miernowski

PLL LOT


BLOK 1.5 B1 1
SR 2 B2 1
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Tomasz Filus

PLL LOT


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

28.57

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Piotr Grabarski

EXATEL


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
EXATEL
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Grabarski 13.5 3 10 2 3 1 4 0 1 3 0 6 1 0 1 2 0 2 20 0 4 0 0
Damian Czapski 4.5 3 4 5 7 1 2 0 1 0 0 6 2 0 1 7 0 2 10 0 3 0 0
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Filus 8 3 8 1 2 2 3 0 0 0 0 6 1 2 4 0 1 0 86 29 0 3 0
Michał Miernowski 7.5 2 5 2 2 0 1 1 1 1 0 3 1 2 0 4 1 2 22 22 2 1 0
Michał Gruszczyński 6 3 6 1 2 0 0 0 0 0 0 6 0 1 2 2 0 2 43 14 4 2 0
Mariusz Kaczmarek 1.5 2 0 0 0 0 0 1 1 0 0 2 0 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0
Bartłomiej Szumert 1 2 1 0 0 0 0 0 0 0 2 4 0 1 2 1 0 0 75 25 1 1 0
Dominik Sztyrak 1 1 1 0 2 0 2 0 0 0 0 6 0 2 0 0 0 0 100 100 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony