Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

drużyny z miejsc 2-3

PLL LOT
3
2
VS
(17:20, 20:18, 20:12, 16:20, 15:11)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
30/73 ATAK 26/66
6 BLOK 3
7/64 SERWIS 6/45
45 BŁ. PRZECIWNIKA 46
88 SUMA 81

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Miernowski

PLL LOT


PKT 16 SR 5 PKT/SR 3.2
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 4

ATAK%

42.86

SERWIS%

18.18
ATAK

Jakub Mroczek

PLL LOT


ATAK 9 SR 4
ATAK/SR 2.25 ∑A 19

ATAK%

47.37
SERWIS

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


SERWIS 3/15 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

40

WYD%

6.67

SKUT%

20
BLOK

Mariusz Kaczmarek

PLL LOT


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Michał Gruszczyński

PLL LOT


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

77.78

PERF%

33.33

WYD%

77.78

SKUT%

77.78
OBRONA

Jakub Mroczek

PLL LOT


OBRONA 3 SR 4
OBRONA/SR 0.75 ∑O 4
Statystyki
PLL LOT
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Miernowski 16 5 12 1 8 1 6 0 0 4 3 8 7 5 1 3 1 1 55 45 1 2 0
Jakub Mroczek 10 4 9 2 3 2 3 1 0 0 1 7 1 2 1 3 0 0 50 33 3 1 0
Mariusz Kaczmarek 7 5 2 0 1 0 0 3 0 2 0 12 1 1 2 5 2 1 27 9 1 1 0
Tomasz Filus 6 2 5 2 2 0 3 1 0 0 0 3 0 2 1 2 0 1 50 33 1 1 0
Michał Gruszczyński 4 4 2 1 7 0 0 1 0 1 1 10 1 3 4 2 0 0 78 33 0 2 0
Ewa Sampolińska 0 2 0 0 1 0 0 0 0 0 2 0 0 0 1 1 0 2 25 0 0 0 0
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Radosław Bosek 15 5 11 6 4 1 4 1 0 3 1 10 4 5 7 8 3 3 46 19 3 1 0
Łukasz Kulas 12 5 8 1 6 0 3 1 0 3 3 7 2 9 1 3 1 2 63 56 3 1 0
Wojtek Płochocki 8 5 7 3 4 6 2 1 0 0 0 11 1 1 1 5 1 0 25 13 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony