Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BOŚ Green Team
3
0
VS
(20:13, 20:12, 20:12)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
26/53 ATAK 14/51
2 BLOK 2
3/53 SERWIS 5/32
29 BŁ. PRZECIWNIKA 16
60 SUMA 37

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Jakub Joszt

BOŚ Green Team


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 10 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

47.62

SERWIS%

0
ATAK

Radosław Bosek

BOŚ Green Team


ATAK 7 SR 3
ATAK/SR 2.33 ∑A 14

ATAK%

50
SERWIS

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


SERWIS 3/9 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

66.67

WYD%

33.33

SKUT%

33.33
BLOK

Jakub Joszt

BOŚ Green Team


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

75

PERF%

50

WYD%

50

SKUT%

75
OBRONA

Krzysztof Pikuła

PKP INTERCITY


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jakub Joszt 12 3 10 4 5 0 2 2 0 0 0 7 1 1 2 2 2 1 38 13 4 1 0
Wojtek Płochocki 8 3 7 3 2 1 1 0 0 1 2 6 2 2 1 0 1 0 75 50 0 0 0
Radosław Bosek 7 3 7 1 3 1 2 0 0 0 1 4 2 1 0 0 0 0 100 100 1 0 0
Kamila Bobke 4 3 2 0 0 0 0 0 0 2 5 5 0 1 4 2 0 1 63 13 3 0 0
Elżbieta Dalkiewicz 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 1 14 0 0 0 0 0 1 0 0 3 0 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Rzędzicki 12 3 9 0 5 2 5 0 0 3 3 3 0 2 1 1 2 0 50 33 0 1 0
Krzysztof Pikuła 4 3 2 1 4 0 1 1 0 1 0 4 3 2 6 2 1 2 62 15 5 1 0
Radosław Kozera 2 3 1 0 0 0 1 1 0 0 0 3 0 3 5 1 2 0 73 27 3 0 0
Maciej Ograbek 2 3 2 0 3 0 3 0 0 0 2 4 0 2 0 1 2 0 40 40 1 0 0
Dorota Nawrocka 1 3 0 1 10 0 1 0 0 1 0 4 1 1 4 0 3 0 63 13 1 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony