Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

CBRE
1
3
VS
(14:20, 17:20, 20:17, 20:21)
PROJEKT II
Raport meczowy
7/31 ATAK 43/131
2 BLOK 2
2/37 SERWIS 2/63
60 BŁ. PRZECIWNIKA 31
71 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Mendak

PROJEKT II


PKT 18 SR 4 PKT/SR 4.5
ATAK 17 BLOK 0 SERWIS 1

ATAK%

41.46

SERWIS%

5.56
ATAK

Maciej Mendak

PROJEKT II


ATAK 17 SR 4
ATAK/SR 4.25 ∑A 41

ATAK%

41.46
SERWIS

Nicola Florczyk

CBRE


SERWIS 2/9 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

22.22

WYD%

0

SKUT%

22.22
BLOK

Piotr Jonasz

PROJEKT II


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 24 SR 4
∑P/SR 6

DOKŁ%

83.33

PERF%

33.33

WYD%

70.83

SKUT%

83.33
OBRONA

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 7
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Fitrzyk 7 4 6 1 12 1 4 1 0 0 1 11 0 1 6 2 2 0 64 9 5 4 0
Nicola Florczyk 4 3 1 0 1 0 0 1 0 2 0 5 2 0 5 3 4 1 38 0 1 1 0
Maciej Kałwa 0 1 0 0 2 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0 0
Joanna Grabowska 0 4 0 0 1 0 2 0 0 0 2 10 2 0 2 2 2 1 29 0 3 0 0
Joanna Mieloch 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Mendak 18 4 17 6 9 1 8 0 0 1 4 10 3 8 12 1 2 1 83 33 4 2 0
Piotr Jonasz 17 4 15 6 11 3 5 2 0 0 6 6 5 2 6 3 1 2 57 14 2 2 0
Paweł Kotlarz 11 4 11 2 18 1 4 0 0 0 0 6 4 1 2 1 1 1 50 17 1 1 0
Jarosław Sadowski 1 4 0 3 10 1 0 0 0 1 3 13 1 2 1 3 1 0 43 29 5 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony