Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
1
3
VS
(15:20, 20:17, 20:21, 17:20)
PKO BP
Raport meczowy
26/69 ATAK 31/60
2.5 BLOK 1.5
3/40 SERWIS 2/23
40.5 BŁ. PRZECIWNIKA 43.5
72 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 22.5 SR 4 PKT/SR 5.63
ATAK 20 BLOK 0.5 SERWIS 2

ATAK%

58.82

SERWIS%

16.67
ATAK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


ATAK 20 SR 4
ATAK/SR 5 ∑A 34

ATAK%

58.82
SERWIS

Patryk Łabuszewski

PKO BP


SERWIS 2/12 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

41.67

WYD%

-16.67

SKUT%

16.67
BLOK

Paweł Kotlarz

PROJEKT II


BLOK 1.5 B1 1
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.38
PRZYJĘCIE

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


∑P 19 SR 4
∑P/SR 4.75

DOKŁ%

57.89

PERF%

10.53

WYD%

26.32

SKUT%

57.89
OBRONA

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


OBRONA 6 SR 4
OBRONA/SR 1.5 ∑O 8
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Kotlarz 14.5 4 13 1 8 2 5 1 1 0 1 10 2 1 3 4 2 2 33 8 1 2 0
Paweł Juszkiewicz 14 4 11 5 8 0 7 1 0 2 2 10 1 2 9 2 5 1 58 11 6 2 0
Jarosław Sadowski 3 4 2 0 5 0 2 0 0 1 2 7 2 4 7 7 1 3 50 18 6 2 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Patryk Łabuszewski 22.5 4 20 3 6 1 4 0 1 2 3 3 4 0 8 9 2 3 36 0 5 0 0
Daniel Chudecki 12 4 11 3 5 1 6 1 0 0 0 10 1 1 3 4 2 0 40 10 2 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony