Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

BOŚ Green Team
3
0
VS
(20:17, 21:20, 20:11)
AICON X-RAY
Raport meczowy
24/61 ATAK 18/61
3 BLOK 7.5
3/47 SERWIS 4/46
31 BŁ. PRZECIWNIKA 18.5
61 SUMA 48

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


PKT 9.5 SR 2 PKT/SR 4.75
ATAK 7 BLOK 2.5 SERWIS 0

ATAK%

43.75

SERWIS%

0
ATAK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


ATAK 3 SR 2
ATAK/SR 1.5 ∑A 5

ATAK%

60
SERWIS

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


SERWIS 1/5 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

20

WYD%

-20

SKUT%

20
BLOK

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


BLOK 2.5 B1 2
SR 2 B2 1
BLOK/SR 1.25
PRZYJĘCIE

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

100

PERF%

0

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


OBRONA 8 SR 3
OBRONA/SR 2.67 ∑O 9
Statystyki
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Jakub Joszt 12 3 11 3 8 1 0 1 0 0 1 5 1 0 3 1 1 2 43 0 2 1 0
Radosław Bosek 9 3 6 2 8 4 0 2 0 1 0 4 2 1 5 1 0 0 86 14 4 0 0
Wojtek Płochocki 6 3 6 3 3 1 1 0 0 0 1 12 1 2 4 3 0 0 67 22 8 1 0
Łukasz Kulas 2 3 1 0 2 0 0 0 0 1 1 4 2 3 0 0 1 0 75 75 5 1 0
Elżbieta Dalkiewicz 1 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 6 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Kamila Bobke 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 3 0 1 1 2 1 2 29 14 1 1 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Andrzej Kaznowski 9.5 2 7 4 2 1 2 2 1 0 0 9 0 2 1 0 0 0 100 67 1 0 0
Zbigniew Martyński 7 3 3 0 5 1 2 2 2 1 0 3 1 5 3 3 1 0 67 42 2 1 0
Tomasz Rychlica 6 3 4 3 6 0 0 0 2 1 0 9 1 2 4 1 0 0 86 29 3 0 0
Tomasz Woźniak 4.5 2 3 0 2 0 0 0 1 1 0 2 2 2 2 5 1 3 31 15 2 2 0
Radosław Papierz 1.5 3 0 0 0 0 0 0 1 1 2 4 1 1 0 0 0 0 100 100 6 1 0
Agnieszka Dzikoń 1 3 1 0 10 1 4 0 0 0 0 7 1 0 7 0 0 0 100 0 4 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony