Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(16:20, 8:20, 12:20)
PKO BP
Raport meczowy
10/33 ATAK 19/29
1 BLOK 1
2/36 SERWIS 4/26
23 BŁ. PRZECIWNIKA 36
36 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Daniel Chudecki

PKO BP


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 9 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

64.29

SERWIS%

14.29
ATAK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 13

ATAK%

69.23
SERWIS

Adrian Płachta

PKO BP


SERWIS 3/15 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

20

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Andrey Pronoza

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Patryk Łabuszewski

PKO BP


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

62.5

PERF%

0

WYD%

62.5

SKUT%

62.5
OBRONA

Michał Sarnecki

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Matija Belcic 6 3 5 2 6 0 2 0 0 1 0 3 2 0 2 3 0 2 29 0 1 1 0
Andrey Pronoza 3 3 2 0 0 0 3 1 0 0 0 5 0 0 1 4 0 0 20 0 0 2 0
Michał Sarnecki 2 3 2 0 0 0 1 0 0 0 0 5 0 0 0 4 1 1 0 0 4 0 0
Dawid Prusiński 2 3 1 0 4 1 0 0 0 1 0 3 3 0 4 4 0 3 36 0 0 0 0
Kamil Staszewski 0 3 0 0 3 0 1 0 0 0 0 3 1 0 1 6 0 1 13 0 0 1 0
Emanuela Vienescu 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 2 0 0 4 1 0 0 0 1 0 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Daniel Chudecki 11 3 9 1 1 0 3 1 0 1 0 3 3 0 3 6 0 1 30 0 2 1 0
Patryk Łabuszewski 9 3 9 3 0 1 0 0 0 0 0 1 3 0 5 3 0 0 63 0 2 1 0
Adrian Płachta 4 3 1 0 0 0 1 0 0 3 0 12 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony