Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
3
0
VS
(20:13, 20:16, 20:15)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
25/81 ATAK 22/74
5 BLOK 3
3/39 SERWIS 2/41
27 BŁ. PRZECIWNIKA 17
60 SUMA 44

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Andrzej Zubrzycki

PKP INTERCITY


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 11 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

34.38

SERWIS%

0
ATAK

Piotr Jonasz

PROJEKT II


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 17

ATAK%

47.06
SERWIS

Cezary Kopeć

PKP INTERCITY


SERWIS 2/6 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

33.33

SKUT%

33.33
BLOK

Piotr Jonasz

PROJEKT II


BLOK 3 B1 3
SR 3 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

80

PERF%

40

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Piotr Jonasz

PROJEKT II


OBRONA 10 SR 3
OBRONA/SR 3.33 ∑O 13
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Jonasz 11 3 8 3 2 1 3 3 0 0 0 6 0 1 5 1 1 0 75 13 10 3 0
Maciej Mendak 9 3 9 6 7 1 4 0 0 0 3 5 0 6 6 3 0 0 80 40 7 3 0
Paweł Kotlarz 7 3 5 7 9 2 2 1 0 1 2 9 0 0 0 0 1 0 0 0 2 2 0
Jarosław Sadowski 6 3 3 0 7 0 2 1 0 2 1 10 0 0 1 1 2 0 25 0 3 2 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Andrzej Zubrzycki 12 3 11 8 6 2 5 0 2 0 1 4 0 1 3 2 0 1 57 14 7 0 0
Cezary Kopeć 8 2 5 2 3 0 3 1 0 2 1 3 0 1 3 1 1 0 67 17 1 0 0
Krzysztof Pikuła 4 3 4 1 9 0 1 0 0 0 1 4 1 2 1 3 2 1 33 22 3 2 0
Maciej Ograbek 2.5 2 2 2 2 1 0 0 1 0 0 6 0 0 1 0 1 1 33 0 2 0 0
Radosław Kozera 0.5 3 0 0 0 1 0 0 1 0 2 2 1 1 3 3 4 0 36 9 3 2 0
Dorota Nawrocka 0 3 0 1 5 0 0 0 0 0 2 11 0 1 4 4 3 1 38 8 4 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony