Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

CBRE
0
3
VS
(8:20, 14:20, 14:20)
AICON X-RAY
Raport meczowy
9/35 ATAK 28/54
1 BLOK 1
2/25 SERWIS 6/50
24 BŁ. PRZECIWNIKA 25
36 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 10 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

62.5

SERWIS%

0
ATAK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 16

ATAK%

62.5
SERWIS

Radosław Papierz

AICON X-RAY


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

36.36

WYD%

18.18

SKUT%

27.27
BLOK

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

85.71

PERF%

28.57

WYD%

71.43

SKUT%

85.71
OBRONA

Nicola Florczyk

CBRE


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Fitrzyk 7 3 6 4 5 1 1 1 0 0 1 2 1 0 2 2 2 4 20 0 2 0 0
Damian Psut 5 3 3 4 4 0 5 0 0 2 0 5 1 1 3 2 0 2 50 13 2 0 0
Joanna Grabowska 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 2 1 3 2 1 33 22 2 3 0
Nicola Florczyk 0 3 0 0 1 1 0 0 0 0 1 6 0 1 2 5 1 1 30 10 4 0 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Woźniak 11 3 10 2 2 0 2 1 0 0 1 3 1 2 4 0 1 0 86 29 1 0 0
Andrzej Kaznowski 8 3 7 1 4 1 3 0 0 1 0 3 3 3 1 4 0 1 44 33 0 1 0
Agnieszka Dzikoń 8 3 6 2 4 0 2 0 0 2 3 12 0 0 3 0 0 1 75 0 0 0 0
Radosław Papierz 5 3 2 0 0 0 0 0 0 3 1 6 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Zbigniew Martyński 3 3 3 2 0 0 1 0 0 0 1 7 2 0 2 1 0 0 67 0 3 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony