Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
1
3
VS
(18:20, 20:15, 11:20, 20:21)
AICON X-RAY
Raport meczowy
35/97 ATAK 34/66
4 BLOK 5
2/52 SERWIS 2/65
28 BŁ. PRZECIWNIKA 35
69 SUMA 76

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

PROJEKT II


PKT 25 SR 4 PKT/SR 6.25
ATAK 20 BLOK 3 SERWIS 2

ATAK%

45.45

SERWIS%

11.76
ATAK

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


ATAK 3 SR 1
ATAK/SR 3 ∑A 5

ATAK%

60
SERWIS

Marcin Midura

PROJEKT II


SERWIS 2/17 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

23.53

WYD%

0

SKUT%

11.76
BLOK

Marcin Midura

PROJEKT II


BLOK 3 B1 3
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.75
PRZYJĘCIE

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

77.78

PERF%

55.56

WYD%

66.67

SKUT%

77.78
OBRONA

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Midura 25 4 20 2 14 5 3 3 0 2 2 11 2 6 2 8 0 1 47 35 6 0 0
Maciej Mendak 14 4 13 7 16 1 7 1 0 0 2 14 0 7 11 9 0 0 67 26 6 2 0
Jarosław Sadowski 2 4 2 0 6 0 1 0 0 0 3 12 4 8 5 2 1 2 72 44 1 1 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Ochnik 16.5 4 14 1 5 1 3 1 1 1 0 12 2 2 5 5 1 0 54 15 4 1 0
Tomasz Woźniak 8 3 7 0 4 0 1 1 0 0 0 11 2 5 3 4 2 0 57 36 5 0 0
Zbigniew Martyński 4.5 3 3 2 1 0 1 1 1 0 0 7 1 2 3 0 0 2 71 29 0 1 0
Agnieszka Dzikoń 4 4 4 0 6 0 2 0 0 0 1 8 1 5 2 1 1 0 78 56 4 0 0
Radosław Papierz 3 4 2 0 1 0 0 0 0 1 0 11 1 0 0 0 0 0 0 0 4 0 0
Andrzej Kaznowski 3 1 3 1 1 0 0 0 0 0 0 2 1 1 1 0 0 1 67 33 1 0 0
Tomasz Rychlica 2 2 1 0 1 0 1 1 0 0 0 2 1 3 1 1 2 0 57 43 1 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony