Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
0
3
VS
(13:20, 11:20, 13:20)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
20/49 ATAK 34/57
2.5 BLOK 3
0/31 SERWIS 6/49
14.5 BŁ. PRZECIWNIKA 17
37 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


PKT 18 SR 3 PKT/SR 6
ATAK 15 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

68.18

SERWIS%

21.43
ATAK

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


ATAK 15 SR 3
ATAK/SR 5 ∑A 22

ATAK%

68.18
SERWIS

Wojtek Płochocki

BOŚ Green Team


SERWIS 3/14 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

21.43

WYD%

7.14

SKUT%

21.43
BLOK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Jakub Joszt

BOŚ Green Team


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

75

SKUT%

75
OBRONA

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 7
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Dawid Prusiński 10 3 10 1 2 0 2 0 0 0 0 7 1 0 0 0 1 0 0 0 1 1 0
Łukasz Chmielewski 7.5 3 6 0 5 1 2 1 1 0 0 4 1 2 8 4 2 1 59 12 2 0 0
Matija Belcic 3 3 2 0 2 2 2 0 2 0 0 3 0 0 1 1 2 2 17 0 3 1 0
Andrzej Gut 2 3 2 2 6 1 0 0 0 0 1 6 0 2 5 2 3 2 50 14 0 0 0
Michał Sarnecki 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 6 2 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Andrey Pronoza 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 5 3 1 25 0 1 2 0
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Wojtek Płochocki 18 3 15 3 3 1 0 0 0 3 0 9 2 0 2 1 1 0 50 0 4 0 0
Łukasz Kulas 17 3 13 3 2 0 2 2 0 2 5 5 2 5 5 5 0 0 67 33 7 0 0
Jakub Joszt 8 3 6 3 1 2 0 1 0 1 3 7 1 2 4 2 0 0 75 25 3 0 0
Elżbieta Dalkiewicz 0 3 0 0 2 0 1 0 0 0 0 7 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony