Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PKP INTERCITY
2
3
VS
(20:16, 20:18, 12:20, 14:20, 16:17)
PKO BP
Raport meczowy
41/106 ATAK 30/64
5 BLOK 2.5
3/83 SERWIS 1/14
33 BŁ. PRZECIWNIKA 57.5
82 SUMA 91

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 33.5 SR 5 PKT/SR 6.7
ATAK 30 BLOK 2.5 SERWIS 1

ATAK%

46.88

SERWIS%

7.14
ATAK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


ATAK 30 SR 5
ATAK/SR 6 ∑A 64

ATAK%

46.88
SERWIS

Dorota Nawrocka

PKP INTERCITY


SERWIS 2/14 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

21.43

WYD%

0

SKUT%

14.29
BLOK

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


BLOK 3 B1 3
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


∑P 12 SR 5
∑P/SR 2.4

DOKŁ%

75

PERF%

16.67

WYD%

66.67

SKUT%

75
OBRONA

Mateusz Niedziółka

PKP INTERCITY


OBRONA 7 SR 5
OBRONA/SR 1.4 ∑O 9
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Mateusz Niedziółka 18 5 15 6 10 2 2 3 0 0 2 6 4 2 7 2 1 0 75 17 7 2 0
Cezary Kopeć 13 5 11 1 9 2 2 0 2 1 0 16 0 5 4 6 0 0 60 33 4 1 0
Andrzej Zubrzycki 10 4 10 3 4 2 3 0 0 0 0 6 1 4 4 1 1 1 73 36 3 6 0
Dorota Nawrocka 5 5 3 3 6 1 2 0 0 2 1 9 2 1 2 6 1 1 27 9 4 4 0
Radosław Kozera 1 5 1 0 2 0 0 0 0 0 0 9 2 0 3 9 3 1 19 0 7 3 0
Krzysztof Pikuła 1 5 0 1 1 0 0 0 2 0 1 13 1 2 4 1 3 1 55 18 3 1 0
Maciej Ograbek 1 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0 0 0 0 2 0 0 1 2 0
Łukasz Kołakowski 0 1 0 0 2 0 1 0 0 0 0 2 1 0 1 1 0 2 25 0 0 0 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Patryk Łabuszewski 33.5 5 30 12 11 2 9 2 1 1 1 9 3 1 9 7 1 0 56 6 5 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony