Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
3
0
VS
(20:17, 20:9, 20:15)
BNP PARIBAS
Raport meczowy
29/71 ATAK 20/54
2 BLOK 3
3/34 SERWIS 1/42
26 BŁ. PRZECIWNIKA 17
60 SUMA 41

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

PROJEKT II


PKT 21.5 SR 3 PKT/SR 7.17
ATAK 19 BLOK 0.5 SERWIS 2

ATAK%

59.38

SERWIS%

25
ATAK

Marcin Midura

PROJEKT II


ATAK 19 SR 3
ATAK/SR 6.33 ∑A 32

ATAK%

59.38
SERWIS

Marcin Midura

PROJEKT II


SERWIS 2/8 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

37.5

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Stanisław Pietrucki

BNP PARIBAS


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

75

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Wojtek Królikowski

BNP PARIBAS


OBRONA 4 SR 3
OBRONA/SR 1.33 ∑O 4
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Midura 21.5 3 19 5 5 1 2 0 1 2 1 3 2 4 2 5 1 0 50 33 3 0 0
Paweł Juszkiewicz 6.5 3 5 3 6 0 0 1 1 0 0 1 2 3 1 0 0 0 100 75 1 0 0
Maciej Mendak 5 3 5 3 5 1 2 0 0 0 2 8 2 4 2 4 0 0 60 40 1 0 0
Jarosław Sadowski 1 3 0 2 5 1 1 0 0 1 1 7 2 0 0 3 0 0 0 0 1 0 0
BNP PARIBAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Stanisław Pietrucki 10 3 7 0 3 2 3 2 0 1 0 8 1 3 1 5 4 3 25 19 4 3 0
Wojtek Królikowski 8 3 7 1 7 0 5 1 0 0 1 3 2 3 0 1 2 2 38 38 4 0 0
Paweł Barwiński 4 3 4 1 4 0 1 0 0 0 1 6 0 2 2 2 0 0 67 33 2 4 0
Bartłomiej Wilk 2 3 2 1 2 0 2 0 0 0 0 5 1 0 1 3 0 1 20 0 3 2 0
Maciej Czechowicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 2 2 1 0 0 0 1 0
Agata Sokolnicka 0 3 0 0 2 0 0 0 0 0 1 7 0 0 4 2 1 1 50 0 1 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony