Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROCTER & GAMBLE
3
0
VS
(20:15, 20:14, 20:7)
CBRE
Raport meczowy
29/50 ATAK 12/33
1 BLOK 1.5
6/38 SERWIS 0/29
24 BŁ. PRZECIWNIKA 22.5
60 SUMA 36

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 9 BLOK 0 SERWIS 4

ATAK%

47.37

SERWIS%

30.77
ATAK

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 13

ATAK%

69.23
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 4/13 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

46.15

WYD%

7.69

SKUT%

30.77
BLOK

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


∑P 15 SR 3
∑P/SR 5

DOKŁ%

66.67

PERF%

20

WYD%

66.67

SKUT%

66.67
OBRONA

Michał Fitrzyk

CBRE


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 7
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Matija Belcic 13 3 9 3 5 1 1 0 0 4 2 4 3 0 0 1 0 0 0 0 0 1 0
Dawid Prusiński 11 3 9 2 2 0 0 1 0 1 0 4 3 0 2 3 0 0 40 0 2 0 0
Łukasz Chmielewski 10 3 9 0 4 1 1 0 0 1 1 4 2 3 7 5 0 0 67 20 0 0 0
Andrey Pronoza 2 3 2 1 0 0 0 0 0 0 1 2 1 2 3 5 0 0 50 20 1 0 0
Emanuela Vienescu 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Damian Psut 7.5 3 7 2 3 0 6 0 1 0 0 4 1 1 1 4 2 2 20 10 1 1 0
Michał Fitrzyk 6 3 5 2 5 1 0 1 0 0 0 11 0 5 3 3 0 4 53 33 5 2 0
Joanna Mieloch 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 2 0 0 1 3 5 0 0 0 1 0
Nicola Florczyk 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0 6 0 1 1 2 0 0 50 25 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony