Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PKP INTERCITY
0
3
VS
(12:20, 11:20, 13:20)
AICON X-RAY
Raport meczowy
14/56 ATAK 17/45
2 BLOK 2
2/35 SERWIS 3/44
18 BŁ. PRZECIWNIKA 38
36 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


PKT 11.5 SR 3 PKT/SR 3.83
ATAK 11 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

55

SERWIS%

0
ATAK

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


ATAK 11 SR 3
ATAK/SR 3.67 ∑A 20

ATAK%

55
SERWIS

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


SERWIS 1/4 SR 3
SERWIS/SR 0.33

TR%

50

WYD%

0

SKUT%

25
BLOK

Radosław Kozera

PKP INTERCITY


BLOK 1 B1 0
SR 2 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Tomasz Woźniak

AICON X-RAY


∑P 5 SR 3
∑P/SR 1.67

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Gosia Gryziak

AICON X-RAY


OBRONA 7 SR 3
OBRONA/SR 2.33 ∑O 9
Statystyki
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Rzędzicki 11.5 3 11 2 3 1 3 0 1 0 1 2 1 1 1 0 1 1 50 25 1 0 0
Krzysztof Pikuła 3 3 2 2 2 0 2 0 0 1 0 5 1 2 5 5 0 1 54 15 0 0 0
Radosław Kozera 1 2 0 0 0 0 0 0 2 0 0 2 2 0 1 0 0 2 33 0 1 0 0
Maciej Ograbek 1 2 0 1 2 1 1 0 0 1 0 6 0 1 0 2 1 2 17 17 1 2 0
Stefan Michałowicz 1 3 1 2 4 0 3 0 0 0 0 2 1 1 1 2 1 1 33 17 4 1 0
Dorota Nawrocka 0.5 3 0 0 7 1 1 0 1 0 1 5 1 3 0 4 3 1 27 27 0 3 0
Łukasz Kołakowski 0 2 0 0 3 0 1 0 0 0 0 2 1 1 2 5 2 0 30 10 0 3 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Woźniak 8 3 6 5 2 0 3 1 0 1 1 9 0 0 4 1 0 0 80 0 1 1 0
Agnieszka Dzikoń 7 3 6 1 2 0 2 0 0 1 1 1 1 0 1 0 0 0 100 0 3 0 0
Tomasz Rychlica 4 3 3 3 4 1 3 0 0 1 3 8 0 0 3 1 2 1 43 0 1 1 0
Radosław Papierz 2 3 1 0 0 0 0 1 0 0 0 5 3 2 5 1 1 1 70 20 2 0 0
Gosia Gryziak 1 3 1 1 1 0 0 0 0 0 1 6 2 0 0 1 0 0 0 0 7 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony