Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

AICON X-RAY
2
3
VS
(20:17, 20:18, 13:20, 14:20, 11:15)
PKO BP
Raport meczowy
31/72 ATAK 32/52
5.5 BLOK 5.5
1/62 SERWIS 4/46
40.5 BŁ. PRZECIWNIKA 48.5
78 SUMA 90

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 19 SR 5 PKT/SR 3.8
ATAK 16 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

55.17

SERWIS%

10.53
ATAK

Daniel Chudecki

PKO BP


ATAK 15 SR 5
ATAK/SR 3 ∑A 21

ATAK%

71.43
SERWIS

Patryk Łabuszewski

PKO BP


SERWIS 2/19 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

15.79

WYD%

-10.53

SKUT%

10.53
BLOK

Adrian Płachta

PKO BP


BLOK 2 B1 1
SR 4 B2 2
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Agnieszka Dzikoń

AICON X-RAY


∑P 9 SR 5
∑P/SR 1.8

DOKŁ%

77.78

PERF%

22.22

WYD%

66.67

SKUT%

77.78
OBRONA

Adrian Płachta

PKO BP


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 6
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Ochnik 16 5 13 1 3 4 2 1 2 1 0 10 3 2 13 4 2 1 68 9 5 0 0
Tomasz Rychlica 7.5 5 6 2 4 2 0 1 1 0 0 8 1 0 3 1 0 1 60 0 5 0 0
Agnieszka Dzikoń 7 5 7 1 9 0 0 0 0 0 0 10 1 2 5 1 0 1 78 22 4 0 0
Andrzej Kaznowski 4 3 3 3 2 1 1 0 2 0 1 7 1 2 4 3 0 1 60 20 1 0 0
Zbigniew Martyński 2 3 1 2 2 0 1 1 0 0 1 8 1 0 5 2 2 0 56 0 2 1 0
Radosław Papierz 1 5 1 0 0 1 0 0 0 0 2 6 1 0 0 1 1 0 0 0 2 0 0
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Patryk Łabuszewski 19 5 16 2 7 2 2 1 0 2 1 12 4 1 10 4 2 0 65 6 2 0 0
Daniel Chudecki 18.5 5 15 0 4 1 1 2 1 1 2 6 4 0 9 6 1 1 53 0 4 0 0
Adrian Płachta 4 4 1 0 1 0 0 1 2 1 2 9 2 0 0 0 0 0 0 0 5 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony