Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROCTER & GAMBLE
2
3
VS
(20:21, 20:10, 21:20, 17:20, 10:15)
PROJEKT II
Raport meczowy
28/85 ATAK 37/110
5 BLOK 3
4/73 SERWIS 7/57
51 BŁ. PRZECIWNIKA 39
88 SUMA 86

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Mendak

PROJEKT II


PKT 24.5 SR 5 PKT/SR 4.9
ATAK 23 BLOK 1.5 SERWIS 0

ATAK%

46

SERWIS%

0
ATAK

Maciej Mendak

PROJEKT II


ATAK 23 SR 5
ATAK/SR 4.6 ∑A 50

ATAK%

46
SERWIS

Paweł Kotlarz

PROJEKT II


SERWIS 4/21 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

23.81

WYD%

4.76

SKUT%

19.05
BLOK

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


BLOK 3 B1 2
SR 5 B2 2
BLOK/SR 0.6
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 24 SR 5
∑P/SR 4.8

DOKŁ%

70.83

PERF%

50

WYD%

54.17

SKUT%

70.83
OBRONA

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 7 SR 5
OBRONA/SR 1.4 ∑O 8
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 12 5 8 3 10 0 2 2 2 1 1 12 1 5 4 9 2 3 39 22 4 3 0
Matija Belcic 11 5 9 3 9 2 1 0 0 2 3 10 1 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0
Dawid Prusiński 10 5 8 3 4 0 4 1 0 1 0 11 1 4 7 7 1 1 55 20 7 1 0
Andrey Pronoza 4 5 3 2 6 1 6 1 0 0 1 13 3 1 6 5 1 3 44 6 4 1 0
Emanuela Vienescu 0 4 0 0 0 1 0 0 0 0 2 9 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Maciej Mendak 24.5 5 23 7 11 3 6 1 1 0 1 6 1 12 5 3 1 3 71 50 6 1 0
Paweł Kotlarz 17 5 12 6 11 1 8 1 0 4 1 13 3 1 0 2 0 1 25 25 3 3 0
Jarosław Sadowski 3 5 1 2 7 1 2 0 0 2 2 8 4 6 1 7 3 1 39 33 1 2 0
Michał Mendak 2.5 5 1 2 2 0 4 0 1 1 4 6 1 6 4 5 2 1 56 33 4 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony