Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

BNP PARIBAS
0
3
VS
(9:20, 17:20, 8:20)
AICON X-RAY
Raport meczowy
14/44 ATAK 22/48
0 BLOK 3
1/23 SERWIS 6/50
19 BŁ. PRZECIWNIKA 29
34 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 7 SR 2 PKT/SR 3.5
ATAK 5 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

35.71

SERWIS%

0
ATAK

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


ATAK 3 SR 2
ATAK/SR 1.5 ∑A 4

ATAK%

75
SERWIS

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


SERWIS 2/8 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

25

WYD%

25

SKUT%

25
BLOK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


BLOK 2 B1 2
SR 2 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Paweł Barwiński

BNP PARIBAS


∑P 10 SR 3
∑P/SR 3.33

DOKŁ%

50

PERF%

0

WYD%

30

SKUT%

50
OBRONA

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


OBRONA 4 SR 2
OBRONA/SR 2 ∑O 4
Statystyki
BNP PARIBAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Wojtek Królikowski 8 3 7 4 5 1 3 0 0 1 3 0 2 0 0 2 6 1 0 0 1 1 0
Paweł Barwiński 5 3 5 1 5 2 4 0 0 0 0 6 0 0 5 3 1 1 50 0 5 2 0
Grzegorz Koper 2 3 2 0 1 1 2 0 0 0 0 2 1 1 5 8 1 2 35 6 3 0 0
Maciej Czechowicz 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 8 0 0 0 0 0 1 0 0 0 0 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Ochnik 7 2 5 2 5 0 2 2 0 0 0 1 1 0 2 2 0 0 50 0 0 0 0
Agnieszka Dzikoń 7 3 7 1 3 0 0 0 0 0 1 8 1 0 1 1 1 0 33 0 2 1 0
Zbigniew Martyński 5 2 3 1 0 0 0 0 0 2 0 6 0 0 0 2 0 0 0 0 1 1 0
Tomasz Rychlica 4 2 4 1 2 0 1 0 0 0 1 2 1 0 3 0 0 0 100 0 4 0 0
Andrzej Kaznowski 4 2 2 2 0 0 1 1 0 1 0 8 2 0 0 1 0 0 0 0 4 0 0
Tomasz Woźniak 3 2 1 1 3 0 1 0 0 2 3 3 1 0 0 3 1 0 0 0 1 0 0
Radosław Papierz 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 4 1 0 1 0 0 0 100 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony