Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
1
3
VS
(14:20, 18:20, 21:20, 17:20)
AICON X-RAY
Raport meczowy
20/68 ATAK 36/78
1.5 BLOK 2.5
5/34 SERWIS 7/70
43.5 BŁ. PRZECIWNIKA 34.5
70 SUMA 80

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 12.5 SR 3 PKT/SR 4.17
ATAK 12 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

52.17

SERWIS%

0
ATAK

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 13

ATAK%

61.54
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 4/13 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

30.77

WYD%

7.69

SKUT%

30.77
BLOK

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1 B1 1
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.25
PRZYJĘCIE

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

50

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
OBRONA

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 3 SR 1
OBRONA/SR 3 ∑O 3
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Matija Belcic 11 4 7 5 6 2 4 0 0 4 0 6 3 2 4 8 1 3 33 11 4 0 0
Dawid Prusiński 6 4 5 5 11 2 2 1 0 0 0 9 1 2 2 4 4 1 31 15 4 4 0
Andrey Pronoza 5.5 4 4 3 3 0 1 0 1 1 2 6 0 2 4 3 0 0 67 22 3 3 0
Łukasz Chmielewski 4 1 4 1 1 0 2 0 0 0 0 1 1 1 2 3 0 0 50 17 3 0 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Agnieszka Dzikoń 13 4 10 2 4 0 2 0 0 3 4 10 1 0 3 7 0 1 27 0 2 3 0
Tomasz Ochnik 12.5 3 12 3 6 1 1 0 1 0 0 2 2 3 2 0 1 0 83 50 5 2 0
Zbigniew Martyński 9.5 3 8 2 1 0 2 0 1 1 0 9 2 7 0 2 1 1 64 64 1 2 0
Tomasz Woźniak 4 3 3 2 3 1 1 0 0 1 0 7 1 1 4 3 0 0 63 13 3 1 0
Andrzej Kaznowski 3.5 4 3 2 4 0 3 0 1 0 1 8 4 1 3 3 1 1 44 11 2 1 0
Radosław Papierz 3 4 0 2 0 0 0 1 0 2 4 6 2 0 0 0 0 0 0 0 3 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony