Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
1
3
VS
(20:17, 12:20, 11:20, 11:20)
BOŚ Green Team
Raport meczowy
22/82 ATAK 34/80
1 BLOK 6.5
1/45 SERWIS 8/72
30 BŁ. PRZECIWNIKA 28.5
54 SUMA 77

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


PKT 17.5 SR 4 PKT/SR 4.38
ATAK 13 BLOK 2.5 SERWIS 2

ATAK%

54.17

SERWIS%

14.29
ATAK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


ATAK 13 SR 4
ATAK/SR 3.25 ∑A 24

ATAK%

54.17
SERWIS

Kamila Bobke

BOŚ Green Team


SERWIS 3/15 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

20

WYD%

13.33

SKUT%

20
BLOK

Łukasz Kulas

BOŚ Green Team


BLOK 2.5 B1 2
SR 4 B2 1
BLOK/SR 0.63
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 17 SR 4
∑P/SR 4.25

DOKŁ%

82.35

PERF%

11.76

WYD%

82.35

SKUT%

82.35
OBRONA

Maciej Mendak

PROJEKT II


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 5
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Piotr Jonasz 9 4 9 5 8 0 3 0 0 0 0 6 2 3 6 5 1 2 53 18 1 3 0
Paweł Kotlarz 6 4 5 2 8 3 3 1 0 0 0 7 2 0 0 3 1 1 0 0 2 1 0
Maciej Mendak 4 4 4 2 5 4 7 0 0 0 0 8 1 1 7 3 1 4 50 6 5 0 0
Jarosław Sadowski 3 4 2 0 6 0 4 0 0 1 0 8 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1 0
Michał Mendak 2 4 2 0 0 0 0 0 0 0 0 7 2 2 12 3 0 0 82 12 0 0 0
BOŚ Green Team
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Kulas 17.5 4 13 1 4 0 6 2 1 2 1 4 7 2 2 2 0 0 67 33 2 0 0
Jakub Joszt 13 4 9 2 7 0 1 1 2 2 0 10 1 2 4 4 0 0 60 20 3 0 0
Wojtek Płochocki 8 4 6 4 7 1 4 1 0 1 0 8 1 1 2 5 0 0 38 13 2 0 0
Radosław Bosek 6 4 5 2 3 0 2 1 0 0 1 6 2 2 2 5 0 0 44 22 4 1 0
Kamila Bobke 3 4 0 0 0 0 1 0 0 3 0 11 1 1 3 2 0 1 57 14 1 0 0
Elżbieta Dalkiewicz 1 3 1 0 1 0 0 0 0 0 0 10 1 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony