Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PROCTER & GAMBLE
3
2
VS
(20:18, 20:21, 20:12, 18:20, 15:8)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
21/46 ATAK 27/64
6 BLOK 1.5
3/37 SERWIS 1/36
63 BŁ. PRZECIWNIKA 49.5
93 SUMA 79

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


PKT 18.5 SR 5 PKT/SR 3.7
ATAK 16 BLOK 1.5 SERWIS 1

ATAK%

51.61

SERWIS%

7.14
ATAK

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


ATAK 16 SR 5
ATAK/SR 3.2 ∑A 31

ATAK%

51.61
SERWIS

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


SERWIS 2/19 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

21.05

WYD%

-5.26

SKUT%

10.53
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 4.5 B1 4
SR 5 B2 1
BLOK/SR 0.9
PRZYJĘCIE

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


∑P 18 SR 5
∑P/SR 3.6

DOKŁ%

77.78

PERF%

27.78

WYD%

72.22

SKUT%

77.78
OBRONA

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


OBRONA 8 SR 5
OBRONA/SR 1.6 ∑O 9
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Matija Belcic 15.5 5 9 2 8 0 3 41 22 4 1 2 2 12 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 0
Dawid Prusiński 14.5 5 12 4 6 2 0 50 24 1 1 1 1 15 1 2 8 7 1 4 45 9 2 0 0
Andrey Pronoza 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 7 7 2 2 48 14 4 1 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Rzędzicki 18.5 5 16 1 7 3 4 52 31 1 1 1 2 9 2 5 9 3 1 0 78 28 8 1 0
Andrzej Zubrzycki 7 5 7 0 6 2 4 37 19 0 0 0 0 10 2 1 4 2 1 0 63 13 6 4 0
Cezary Kopeć 4 3 4 0 3 3 2 33 12 0 0 0 1 7 0 1 6 7 0 0 50 7 4 2 0
Maciej Ograbek 0 1 0 0 2 0 0 0 2 0 0 0 0 1 1 0 0 1 2 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony