Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

(3 vs 6)

AICON X-RAY
3
2
VS
(20:21, 20:14, 20:12, 18:20, 15:3)
PKP INTERCITY
Raport meczowy
41/110 ATAK 29/94
6.5 BLOK 7
11/86 SERWIS 2/69
34.5 BŁ. PRZECIWNIKA 32
93 SUMA 70

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 17.5 SR 4 PKT/SR 4.38
ATAK 12 BLOK 1.5 SERWIS 4

ATAK%

52.17

SERWIS%

40
ATAK

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


ATAK 12 SR 4
ATAK/SR 3 ∑A 23

ATAK%

52.17
SERWIS

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


SERWIS 4/10 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

40

SKUT%

40
BLOK

Zbigniew Martyński

AICON X-RAY


BLOK 2 B1 1
SR 3 B2 2
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


∑P 5 SR 4
∑P/SR 1.25

DOKŁ%

100

PERF%

80

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Marcin Rzędzicki

PKP INTERCITY


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 7
Statystyki
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Ochnik 17.5 4 12 6 2 1 2 1 1 4 1 5 0 4 1 0 0 0 100 80 2 0 0
Tomasz Rychlica 9.5 4 8 4 7 0 4 1 1 0 1 7 1 2 1 3 0 0 50 33 2 0 0
Agnieszka Dzikoń 9 5 7 4 7 0 5 0 0 2 3 12 3 2 1 5 0 0 38 25 3 2 0
Andrzej Kaznowski 8 4 6 3 6 2 1 0 2 1 3 10 3 5 4 4 0 1 64 36 2 0 0
Zbigniew Martyński 7 3 5 2 1 3 2 1 2 0 0 3 1 1 2 4 1 0 38 13 1 1 0
Radosław Papierz 4 5 0 0 1 0 0 0 0 4 2 9 2 0 0 0 0 0 0 0 2 1 0
Tomasz Woźniak 3.5 4 3 1 4 1 0 0 1 0 0 8 1 6 1 2 1 0 70 60 1 0 0
PKP INTERCITY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Andrzej Zubrzycki 15 5 13 5 5 1 5 2 0 0 1 14 0 4 5 4 2 2 53 24 5 1 0
Marcin Rzędzicki 11.5 5 11 4 9 6 1 0 1 0 1 10 1 2 2 6 1 2 31 15 6 1 0
Łukasz Kołakowski 6.5 4 4 0 3 0 3 1 1 1 0 4 1 2 5 4 1 1 54 15 1 3 0
Radosław Kozera 2 4 0 0 2 0 0 0 2 1 0 4 5 5 1 4 1 2 46 38 3 2 0
Krzysztof Pikuła 2 5 0 0 1 0 1 2 0 0 1 11 2 1 1 4 3 1 20 10 1 5 0
Maciej Ograbek 1 4 1 1 5 0 0 0 0 0 0 6 0 0 0 1 2 2 0 0 0 3 0
Dorota Nawrocka 0 5 0 2 9 0 2 0 0 0 0 5 1 1 3 3 0 2 44 11 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony