Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

(4 vs 5)

PROJEKT II
0
3
VS
(13:20, 14:20, 20:21)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
19/52 ATAK 28/70
2 BLOK 2.5
3/36 SERWIS 4/41
23 BŁ. PRZECIWNIKA 26.5
47 SUMA 61

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


PKT 14.5 SR 3 PKT/SR 4.83
ATAK 11 BLOK 0.5 SERWIS 3

ATAK%

61.11

SERWIS%

18.75
ATAK

Paweł Kotlarz

PROJEKT II


ATAK 9 SR 3
ATAK/SR 3 ∑A 14

ATAK%

64.29
SERWIS

Maciej Mendak

PROJEKT II


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

30

WYD%

10

SKUT%

20
BLOK

Matija Belcic

PROCTER & GAMBLE


BLOK 1.5 B1 1
SR 3 B2 1
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 6 SR 2
∑P/SR 3

DOKŁ%

83.33

PERF%

50

WYD%

66.67

SKUT%

83.33
OBRONA

Maciej Mendak

PROJEKT II


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 9
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Kotlarz 10 3 9 0 1 2 2 0 2 0 0 6 2 0 1 0 3 1 20 0 1 4 0
Paweł Juszkiewicz 7 3 6 3 6 0 4 1 0 0 0 2 1 0 2 0 0 0 100 0 1 2 0
Maciej Mendak 6 3 4 2 2 1 3 0 0 2 1 6 1 1 6 7 0 0 50 7 5 4 0
Jarosław Sadowski 1 3 0 1 5 0 0 0 0 1 0 11 1 1 8 7 2 1 47 5 3 2 0
Michał Mendak 0 2 0 0 0 0 1 0 0 0 1 1 0 3 2 0 0 1 83 50 0 1 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 14.5 3 11 2 2 0 3 0 1 3 2 11 0 5 3 2 0 0 80 50 4 2 0
Dawid Prusiński 10 3 10 10 7 1 2 0 0 0 3 7 0 0 6 4 1 1 50 0 1 0 0
Matija Belcic 6.5 3 5 4 4 2 4 1 1 0 0 1 4 0 0 1 0 0 0 0 4 1 0
Andrey Pronoza 3.5 3 2 0 0 0 1 0 1 1 1 8 0 1 8 4 0 1 64 7 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony