Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

półfinał A

PKO BP
3
1
VS
(21:20, 20:18, 17:20, 20:15)
PROCTER & GAMBLE
Raport meczowy
28/56 ATAK 35/75
1.5 BLOK 5.5
6/42 SERWIS 5/46
42.5 BŁ. PRZECIWNIKA 27.5
78 SUMA 73

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Patryk Łabuszewski

PKO BP


PKT 19 SR 4 PKT/SR 4.75
ATAK 16 BLOK 0 SERWIS 3

ATAK%

64

SERWIS%

23.08
ATAK

Patryk Łabuszewski

PKO BP


ATAK 16 SR 4
ATAK/SR 4 ∑A 25

ATAK%

64
SERWIS

Daniel Chudecki

PKO BP


SERWIS 3/11 SR 4
SERWIS/SR 0.75

TR%

27.27

WYD%

9.09

SKUT%

27.27
BLOK

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


∑P 20 SR 4
∑P/SR 5

DOKŁ%

60

PERF%

15

WYD%

45

SKUT%

60
OBRONA

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 5 SR 4
OBRONA/SR 1.25 ∑O 6
Statystyki
PKO BP
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Patryk Łabuszewski 19 4 16 1 5 1 2 0 0 3 1 3 6 4 4 5 0 2 53 27 2 0 0
Daniel Chudecki 13 4 10 3 7 2 2 0 0 3 0 6 2 0 8 11 1 2 36 0 4 0 0
Adrian Płachta 3.5 4 2 0 0 0 1 1 1 0 2 11 0 0 1 1 0 0 50 0 4 0 0
Łukasz Szymaniuk 0 1 0 1 1 0 2 0 0 0 1 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 18 4 15 1 6 1 2 2 0 1 0 7 2 3 9 5 3 0 60 15 2 0 0
Matija Belcic 12.5 4 10 3 3 3 2 1 1 1 0 9 2 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0
Claudio Estevez 8 4 3 0 8 0 3 2 0 3 0 7 2 0 0 11 4 0 0 0 5 1 0
Dawid Prusiński 7 4 7 3 3 0 2 0 0 0 1 10 1 1 0 12 0 5 6 6 5 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony