Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

półfinał B

PROJEKT II
3
0
VS
(20:9, 20:16, 20:11)
CBRE
Raport meczowy
30/82 ATAK 6/23
2 BLOK 0
5/45 SERWIS 0/17
23 BŁ. PRZECIWNIKA 30
60 SUMA 36

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

38.46

SERWIS%

16.67
ATAK

Paweł Kotlarz

PROJEKT II


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 13

ATAK%

61.54
SERWIS

Piotr Jonasz

PROJEKT II


SERWIS 2/7 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

28.57

WYD%

-14.29

SKUT%

28.57
BLOK

Piotr Jonasz

PROJEKT II


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

0

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Joanna Mieloch

CBRE


OBRONA 4 SR 2
OBRONA/SR 2 ∑O 6
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Paweł Juszkiewicz 12 3 10 2 12 0 2 0 0 2 1 9 0 0 1 0 1 0 50 0 0 0 0
Piotr Jonasz 10 3 7 8 8 1 3 1 0 2 0 2 3 1 4 5 0 0 50 10 2 0 0
Paweł Kotlarz 9 3 8 2 3 0 0 1 0 0 0 2 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0 0
Maciej Mendak 6 3 5 2 4 0 4 0 0 1 2 7 1 0 5 1 0 0 83 0 1 2 0
Jarosław Sadowski 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 3 8 0 1 1 1 0 0 67 33 2 2 0
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Michał Fitrzyk 6 3 6 5 5 0 2 0 0 0 0 3 0 0 4 3 5 2 29 0 0 3 0
Joanna Grabowska 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 4 0 1 1 4 1 2 22 11 1 0 0
Joanna Mieloch 0 2 0 0 1 0 0 0 0 0 1 5 0 0 0 1 2 0 0 0 4 2 0
Nicola Florczyk 0 3 0 1 2 0 1 0 0 0 0 4 0 1 0 2 0 0 33 33 3 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony