Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o III miejsce

PROCTER & GAMBLE
3
1
VS
(20:12, 20:16, 16:20, 20:15)
AICON X-RAY
Raport meczowy
28/59 ATAK 35/81
4 BLOK 2
4/55 SERWIS 2/48
40 BŁ. PRZECIWNIKA 24
76 SUMA 63

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomasz Ochnik

AICON X-RAY


PKT 13.5 SR 3 PKT/SR 4.5
ATAK 13 BLOK 0.5 SERWIS 0

ATAK%

48.15

SERWIS%

0
ATAK

Tomasz Rychlica

AICON X-RAY


ATAK 7 SR 4
ATAK/SR 1.75 ∑A 12

ATAK%

58.33
SERWIS

Andrzej Kaznowski

AICON X-RAY


SERWIS 1/6 SR 2
SERWIS/SR 0.5

TR%

16.67

WYD%

0

SKUT%

16.67
BLOK

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Dawid Prusiński

PROCTER & GAMBLE


∑P 9 SR 4
∑P/SR 2.25

DOKŁ%

66.67

PERF%

11.11

WYD%

55.56

SKUT%

66.67
OBRONA

Łukasz Chmielewski

PROCTER & GAMBLE


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 7
Statystyki
PROCTER & GAMBLE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Łukasz Chmielewski 17 4 14 3 7 1 3 2 0 1 1 8 0 3 15 9 1 0 64 11 7 0 0
Dawid Prusiński 10 4 8 0 1 2 3 1 0 1 0 10 1 1 5 2 0 1 67 11 2 0 0
Matija Belcic 7 4 4 1 7 0 2 1 0 2 5 15 0 0 0 0 1 0 0 0 4 0 0
Andrey Pronoza 2 4 2 1 0 0 0 0 0 0 1 9 1 0 2 4 0 0 33 0 6 0 0
AICON X-RAY
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Tomasz Ochnik 13.5 3 13 1 10 2 1 0 1 0 0 2 2 0 8 6 2 0 50 0 3 0 0
Tomasz Rychlica 7.5 4 7 2 2 1 0 0 1 0 1 9 1 0 5 4 0 1 50 0 2 0 0
Andrzej Kaznowski 6 2 4 1 2 0 4 1 0 1 0 4 1 0 3 3 3 0 33 0 0 0 0
Agnieszka Dzikoń 5 4 4 2 3 1 3 0 0 1 1 9 2 2 3 2 1 1 56 22 1 0 0
Tomasz Woźniak 4 2 4 2 2 1 1 0 0 0 0 5 0 0 2 7 1 0 20 0 2 0 0
Zbigniew Martyński 2 2 2 1 2 0 2 0 0 0 0 2 1 0 3 2 0 1 50 0 1 0 0
Radosław Papierz 1 4 1 0 0 0 0 0 0 0 0 5 1 0 1 0 0 0 100 0 3 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony