Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

mecz o V miejsce

PROJEKT II
2
3
VS
(20:10, 20:16, 18:20, 20:21, 7:15)
BNP PARIBAS
Raport meczowy
34/104 ATAK 29/94
2 BLOK 3
7/62 SERWIS 10/73
42 BŁ. PRZECIWNIKA 40
85 SUMA 82

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Marcin Midura

PROJEKT II


PKT 23 SR 5 PKT/SR 4.6
ATAK 20 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

39.22

SERWIS%

8.7
ATAK

Stanisław Pietrucki

BNP PARIBAS


ATAK 15 SR 5
ATAK/SR 3 ∑A 33

ATAK%

45.45
SERWIS

Wojtek Królikowski

BNP PARIBAS


SERWIS 4/16 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

37.5

WYD%

-6.25

SKUT%

25
BLOK

Stanisław Pietrucki

BNP PARIBAS


BLOK 2 B1 2
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.4
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 21 SR 5
∑P/SR 4.2

DOKŁ%

66.67

PERF%

33.33

WYD%

42.86

SKUT%

66.67
OBRONA

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


OBRONA 9 SR 5
OBRONA/SR 1.8 ∑O 10
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Marcin Midura 23 5 20 9 10 1 11 1 0 2 5 13 3 7 5 5 2 1 60 35 7 1 0
Maciej Mendak 14 5 11 4 14 1 5 1 0 2 0 5 2 4 6 3 1 4 56 22 9 4 0
Michał Mendak 4 5 1 0 3 0 1 0 0 3 5 13 1 7 7 2 2 3 67 33 3 2 0
Jarosław Sadowski 2 5 2 1 7 1 2 0 0 0 0 6 2 1 0 2 0 0 33 33 9 1 0
BNP PARIBAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= P# P+ P0+ P0- P= P DOKŁ% P PERF% O+ O- O=
Stanisław Pietrucki 19 5 15 0 8 2 8 2 0 2 0 5 3 2 3 3 5 4 29 12 6 2 0
Paweł Barwiński 8 5 8 2 7 0 4 0 0 0 0 12 1 1 3 8 2 0 29 7 7 1 0
Wojtek Królikowski 7 5 2 3 10 0 5 1 0 4 2 5 5 4 1 4 3 1 38 31 4 3 0
Grzegorz Koper 6 5 4 3 10 0 3 0 0 2 3 11 1 4 4 9 1 1 42 21 9 2 0
Maciej Czechowicz 2 5 0 0 0 0 0 0 0 2 0 15 0 0 0 0 0 1 0 0 7 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
P# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
P+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
P0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
P0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
P=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
O+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
O-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)
O=: Błędy obrony