Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

CBRE
2
3
VS
(11:20, 12:20, 20:18, 20:17, 14:16)
PROJEKT II
Raport meczowy
43/108 ATAK 38/107
5 BLOK 7
3/78 SERWIS 7/91
26 BŁ. PRZECIWNIKA 39
77 SUMA 91

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Jasiński

CBRE


PKT 24 SR 5 PKT/SR 4.8
ATAK 23 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

67.65

SERWIS%

0
ATAK

Michał Mendak

PROJEKT II


ATAK 4 SR 5
ATAK/SR 0.8 ∑A 5

ATAK%

80
SERWIS

Michał Mendak

PROJEKT II


SERWIS 4/27 SR 5
SERWIS/SR 0.8

TR%

51.85

WYD%

11.11

SKUT%

14.81
BLOK

Adrian Kowalski

PROJEKT II


BLOK 4 B1 4
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.8
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 8 SR 5
∑P/SR 1.6

DOKŁ%

100

PERF%

50

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Mateusz Siara

CBRE


OBRONA 4 SR 5
OBRONA/SR 0.8 ∑O 5
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Jasiński 24 5 23 3 3 2 3 1 0 0 0 12 1 9 7 8 1 1 62 35 1 2
Grzegorz Urmanowski 10 5 8 2 5 1 9 2 0 0 0 7 1 5 3 8 1 1 44 28 0 0
Michał Fitrzyk 9 5 4 2 6 3 2 2 0 3 5 13 2 2 5 8 0 2 41 12 2 1
Mateusz Siara 8 5 8 5 7 1 11 0 0 0 1 8 2 5 3 2 1 1 67 42 4 1
Joanna Mieloch 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 1 2 0 1 0 0 67 67 0 0
Nicola Florczyk 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 6 8 1 0 0 0 0 0 0 0 1 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adrian Kowalski 15 5 11 4 9 2 7 4 0 0 5 8 1 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Maciej Mendak 13 5 11 5 7 2 3 0 2 1 4 6 0 8 2 3 0 0 77 62 1 1
Paweł Juszkiewicz 12 5 10 4 12 1 0 1 0 1 8 5 2 5 3 2 0 0 80 50 1 0
Michał Mendak 9 5 4 0 1 0 0 0 2 4 10 12 1 4 4 0 0 0 100 50 0 1
Jarosław Sadowski 2 5 2 1 11 0 0 0 0 0 2 9 2 11 10 6 1 1 72 38 0 1
Katarzyna Kwiatkowska 1 5 0 0 0 0 0 0 0 1 2 3 4 2 2 0 0 1 80 40 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)