Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

STEPSTONE
3
0
VS
(20:15, 20:17, 20:16)
ELANCO
Raport meczowy
28/65 ATAK 15/45
1 BLOK 1
4/58 SERWIS 8/49
27 BŁ. PRZECIWNIKA 24
60 SUMA 48

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Tomek Hałasa

STEPSTONE


PKT 10 SR 3 PKT/SR 3.33
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

45.45

SERWIS%

0
ATAK

Daniel Cegielka

ELANCO


ATAK 3 SR 3
ATAK/SR 1 ∑A 5

ATAK%

60
SERWIS

Rafał Piegat

ELANCO


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

30

WYD%

10

SKUT%

30
BLOK

Marcin Jucha

STEPSTONE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Kacper Szczeplek

ELANCO


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

75

PERF%

25

WYD%

62.5

SKUT%

75
OBRONA

Kacper Szczeplek

ELANCO


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 2
Statystyki
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Tomek Hałasa 10 3 10 4 4 1 3 0 0 0 1 3 0 0 3 3 0 0 50 0 0 0
Marcin Jucha 9 3 7 3 2 0 2 1 0 1 5 1 1 5 2 1 1 1 70 50 0 0
Mateusz Hyndle 5 3 5 1 4 0 3 0 0 0 4 8 0 0 2 1 1 1 40 0 1 0
Marcin Sidorczuk 5 3 5 2 6 0 1 0 0 0 1 5 2 2 3 1 2 1 56 22 0 0
Dominika Saide 2 3 0 0 0 0 1 0 0 2 7 7 0 1 1 2 0 1 40 20 0 0
Klaudia Sochocka 2 3 1 0 0 0 0 0 0 1 3 5 1 3 0 1 0 1 60 60 0 0
ELANCO
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kacper Szczeplek 8 3 5 1 2 1 7 1 0 2 3 5 0 2 4 1 0 1 75 25 2 0
Karolina Wójciak 5 3 3 2 2 0 0 0 0 2 4 5 1 1 1 1 0 0 67 33 0 0
Tomasz Piorek 4 3 4 1 3 0 0 0 0 0 1 4 1 8 4 4 0 0 75 50 1 1
Rafał Piegat 3 3 0 0 2 0 2 0 0 3 0 5 2 2 0 6 0 0 25 25 0 1
Daniel Cegielka 3 3 3 0 1 0 1 0 0 0 0 3 2 0 0 1 0 1 0 0 1 1
Yana Valovich 1 3 0 0 5 0 0 0 0 1 4 1 0 2 3 9 0 1 33 13 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)