Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PROJEKT II
3
0
VS
(20:15, 20:14, 20:13)
STEPSTONE
Raport meczowy
30/68 ATAK 17/47
0 BLOK 3
12/58 SERWIS 3/44
18 BŁ. PRZECIWNIKA 19
60 SUMA 42

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Mendak

PROJEKT II


PKT 20 SR 3 PKT/SR 6.67
ATAK 16 BLOK 0 SERWIS 4

ATAK%

69.57

SERWIS%

36.36
ATAK

Maciej Mendak

PROJEKT II


ATAK 16 SR 3
ATAK/SR 5.33 ∑A 23

ATAK%

69.57
SERWIS

Maciej Mendak

PROJEKT II


SERWIS 4/11 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

45.45

WYD%

36.36

SKUT%

36.36
BLOK

Michał Sarnecki

STEPSTONE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Piotr Bartoszek

STEPSTONE


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

71.43

PERF%

0

WYD%

42.86

SKUT%

71.43
OBRONA

Marcin Jucha

STEPSTONE


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Mendak 20 3 16 3 2 1 1 0 0 4 1 6 0 6 3 4 0 1 64 43 3 1
Adrian Kowalski 14 3 8 6 6 1 4 0 0 6 1 12 1 1 0 2 0 0 33 33 2 0
Michał Mendak 3 3 3 1 3 0 2 0 0 0 3 7 3 1 3 2 1 0 57 14 2 0
Jarosław Sadowski 3 3 3 1 5 1 1 0 0 0 1 4 1 1 3 4 1 1 40 10 3 2
Katarzyna Kwiatkowska 2 3 0 0 0 0 0 0 0 2 0 5 1 0 1 2 1 1 20 0 1 0
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 9 3 7 2 2 0 2 1 0 1 0 8 0 2 2 5 0 1 40 20 1 2
Marcin Sidorczuk 6 3 4 0 4 0 1 0 0 2 0 2 2 1 1 2 0 0 50 25 0 0
Piotr Bartoszek 4 3 3 2 8 0 2 1 0 0 0 5 0 0 5 0 1 1 71 0 0 2
Marcin Jucha 3 3 2 1 1 0 2 1 0 0 1 10 0 1 3 4 1 1 40 10 3 0
Dominika Saide 1 2 1 0 1 0 0 0 0 0 1 3 0 1 0 1 2 2 17 17 2 3
Klaudia Sochocka 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 1 0 2 2 0 0 50 0 0 0
Aleksander Kosacki 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 1 3 0 0 0 0
Tomek Hałasa 0 2 0 0 2 0 0 0 0 0 0 2 1 1 0 1 1 4 14 14 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)