Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

ELANCO
0
3
VS
(12:20, 12:20, 12:20)
PROJEKT II
Raport meczowy
9/34 ATAK 29/64
3 BLOK 1
0/37 SERWIS 7/59
24 BŁ. PRZECIWNIKA 23
36 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Mendak

PROJEKT II


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 12 BLOK 1 SERWIS 1

ATAK%

50

SERWIS%

8.33
ATAK

Michał Mendak

PROJEKT II


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 13

ATAK%

61.54
SERWIS

Katarzyna Kwiatkowska

PROJEKT II


SERWIS 2/11 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

54.55

WYD%

-18.18

SKUT%

18.18
BLOK

Kacper Szczeplek

ELANCO


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

100

PERF%

71.43

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Kacper Szczeplek

ELANCO


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 4
Statystyki
ELANCO
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kacper Szczeplek 8 3 6 1 7 1 4 2 0 0 4 3 0 7 4 4 0 0 73 47 2 2
Tomasz Piorek 3 3 2 1 5 0 0 1 0 0 1 6 2 2 1 3 0 1 43 29 0 0
Yana Valovich 1 3 1 0 3 0 0 0 0 0 1 3 3 1 3 5 1 1 36 9 0 0
Rafał Piegat 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 1 4 1 1 0 3 0 1 20 20 0 1
Magdalena Chmiel 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 2 1 1 0 4 1 0 17 17 0 1
Karolina Brochocka 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Agnieszka Smulko 0 1 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Mendak 14 3 12 9 2 0 1 1 0 1 4 5 2 5 2 0 0 0 100 71 0 0
Michał Mendak 10 3 8 2 1 0 2 0 0 2 6 5 1 6 3 1 0 0 90 60 0 0
Paweł Kotlarz 9 3 8 1 2 3 2 0 0 1 3 2 2 1 1 2 0 0 50 25 0 0
Jarosław Sadowski 2 3 1 0 6 0 3 0 0 1 4 7 2 0 2 1 0 0 67 0 0 0
Katarzyna Kwiatkowska 2 3 0 0 0 0 1 0 0 2 4 1 4 0 1 0 2 0 33 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)