Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

PKO BP II
2
3
VS
(21:20, 20:15, 12:20, 13:20, 13:15)
PROJEKT II
Raport meczowy
41/116 ATAK 52/125
2 BLOK 5
5/79 SERWIS 1/89
31 BŁ. PRZECIWNIKA 32
79 SUMA 90

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Mendak

PROJEKT II


PKT 18 SR 5 PKT/SR 3.6
ATAK 17 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

54.84

SERWIS%

0
ATAK

Maciej Mendak

PROJEKT II


ATAK 17 SR 5
ATAK/SR 3.4 ∑A 31

ATAK%

54.84
SERWIS

Ireneusz Kotłowski

PKO BP II


SERWIS 2/13 SR 5
SERWIS/SR 0.4

TR%

15.38

WYD%

7.69

SKUT%

15.38
BLOK

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


BLOK 2 B1 1
SR 5 B2 2
BLOK/SR 0.4
PRZYJĘCIE

Mateusz Walenda

PKO BP II


∑P 7 SR 5
∑P/SR 1.4

DOKŁ%

100

PERF%

85.71

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Maciej Mendak

PROJEKT II


OBRONA 6 SR 5
OBRONA/SR 1.2 ∑O 7
Statystyki
PKO BP II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Olek 17 5 16 5 10 2 6 0 0 1 5 13 0 15 6 3 0 0 88 63 2 2
Łukasz Szymaniuk 12 5 9 2 5 2 3 1 0 2 1 8 4 3 4 9 2 0 39 17 1 1
Mateusz Walenda 11 5 11 5 8 1 4 0 0 0 3 10 0 6 1 0 0 0 100 86 5 1
Ireneusz Kotłowski 6 5 4 3 8 0 3 0 0 2 0 10 1 6 6 1 0 1 86 43 2 2
Jan Olek 2 5 1 2 5 0 1 1 0 0 3 3 1 11 3 1 0 0 93 73 2 0
Katarzyna Markowska 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 1 10 1 1 0 2 0 0 33 33 1 1
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Mendak 18 5 17 2 9 1 2 1 0 0 2 12 1 11 5 1 0 1 89 61 6 1
Paweł Juszkiewicz 13 5 11 8 16 0 1 1 2 0 1 13 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Paweł Kotlarz 11 5 10 5 8 0 1 1 0 0 1 6 2 1 1 2 0 0 50 25 0 0
Adrian Kowalski 11 5 11 3 6 1 7 0 0 0 6 11 2 0 0 0 0 0 0 0 2 1
Michał Mendak 5 5 3 0 2 0 1 0 2 1 3 14 1 12 6 1 0 0 95 63 2 0
Jarosław Sadowski 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 7 8 5 2 2 63 29 1 0
Katarzyna Kwiatkowska 0 5 0 0 0 0 0 0 0 0 5 6 1 1 2 2 0 0 60 20 1 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)