Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

ORSTED
0
3
VS
(8:20, 9:20, 12:20)
BNP PARIBAS
Raport meczowy
13/39 ATAK 14/30
0 BLOK 0
0/26 SERWIS 3/34
16 BŁ. PRZECIWNIKA 43
29 SUMA 60
33

ATAK%

0

SERWIS%

47

ATAK%

9

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Sławek Tokarz

BNP PARIBAS


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 10 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

71.43

SERWIS%

20
ATAK

Sławek Tokarz

BNP PARIBAS


ATAK 10 SR 3
ATAK/SR 3.33 ∑A 14

ATAK%

71.43
SERWIS

Sławek Tokarz

BNP PARIBAS


SERWIS 2/10 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

50

WYD%

20

SKUT%

20
BLOK

Grzegorz Koper

BNP PARIBAS


BLOK 0 B1 0
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Grzegorz Koper

BNP PARIBAS


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

100

PERF%

75

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Grzegorz Koper

BNP PARIBAS


OBRONA 2 SR 3
OBRONA/SR 0.67 ∑O 3
Statystyki
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Krzysztof Rylski 7 3 7 1 2 0 1 64 11 0 0 0 2 7 0 2 3 4 0 2 45 18 1 0
Michał Kaczorowski 5 3 5 0 6 0 2 38 13 0 0 0 0 0 3 6 3 1 3 1 64 43 0 0
Adam Wagner 1 3 1 1 1 0 2 20 5 0 0 0 0 4 1 4 1 4 1 2 42 33 1 1
Tomasz Tosik 0 2 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 1 0 1 1 0 1 0 67 33 0 0
Karolina Kozłowska 0 3 0 0 0 0 1 0 1 0 0 0 0 5 1 2 2 1 0 0 80 40 0 0
Michał Cholewski 0 3 0 2 1 1 4 0 8 0 0 0 0 1 1 1 0 2 0 0 33 33 0 0
BNP PARIBAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Sławek Tokarz 12 3 10 2 1 0 1 71 14 0 0 2 3 5 0 3 3 1 0 0 86 43 0 0
Mateusz Malina 3 3 2 1 3 0 2 25 8 0 0 1 3 9 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1
Rafał Gryko 2 3 2 2 2 0 2 25 8 0 0 0 2 2 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Grzegorz Koper 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 6 2 0 0 0 100 75 2 1
Małgorzata Wolińska-Sitkiewicz 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)