Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ASB POLAND
0
3
VS
(5:20, 9:20, 7:20)
PROJEKT II
Raport meczowy
4/30 ATAK 35/57
1 BLOK 3
0/13 SERWIS 9/58
16 BŁ. PRZECIWNIKA 13
21 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Mendak

PROJEKT II


PKT 14 SR 3 PKT/SR 4.67
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 2

ATAK%

70.59

SERWIS%

18.18
ATAK

Maciej Mendak

PROJEKT II


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 17

ATAK%

70.59
SERWIS

Adrian Kowalski

PROJEKT II


SERWIS 3/11 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

45.45

WYD%

27.27

SKUT%

27.27
BLOK

Paweł Juszkiewicz

PROJEKT II


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Maciej Mendak

PROJEKT II


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

83.33

PERF%

66.67

WYD%

83.33

SKUT%

83.33
OBRONA

Jarosław Sadowski

PROJEKT II


OBRONA 6 SR 3
OBRONA/SR 2 ∑O 7
Statystyki
ASB POLAND
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Daniel Błażejczyk 4 3 3 4 15 3 2 1 0 0 0 3 1 3 3 9 2 2 32 16 3 0
Milena Ziółkowska 1 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2
Anastasia Hnatyshyna 0 3 0 0 1 0 1 0 0 0 0 3 1 0 0 2 0 4 0 0 1 1
Anna Płuciennik 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 2 1 3 4 2 25 17 0 1
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Mendak 14 3 12 2 2 1 0 0 0 2 2 6 1 4 1 1 0 0 83 67 4 2
Adrian Kowalski 14 3 11 2 0 1 2 0 0 3 2 6 0 1 0 1 0 0 50 50 3 2
Paweł Kotlarz 7 3 7 1 2 0 1 0 0 0 1 2 2 0 0 1 0 0 0 0 0 0
Paweł Juszkiewicz 6 3 4 3 2 0 1 2 0 0 0 3 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Michał Mendak 4 3 1 0 0 1 0 1 0 2 0 7 1 0 3 1 0 0 75 0 3 0
Katarzyna Kwiatkowska 2 3 0 0 0 0 1 0 0 2 2 13 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0
Jarosław Sadowski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 2 1 0 40 20 6 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)