Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

CBRE
3
1
VS
(15:20, 21:19, 21:20, 21:19)
PROJEKT II
Raport meczowy
34/76 ATAK 35/116
3 BLOK 1
0/78 SERWIS 6/78
41 BŁ. PRZECIWNIKA 36
78 SUMA 78

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Fitrzyk

CBRE


PKT 16 SR 4 PKT/SR 4
ATAK 14 BLOK 2 SERWIS 0

ATAK%

58.33

SERWIS%

0
ATAK

Maciej Kałwa

CBRE


ATAK 8 SR 4
ATAK/SR 2 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Adrian Kowalski

PROJEKT II


SERWIS 2/12 SR 4
SERWIS/SR 0.5

TR%

25

WYD%

-8.33

SKUT%

16.67
BLOK

Michał Fitrzyk

CBRE


BLOK 2 B1 2
SR 4 B2 0
BLOK/SR 0.5
PRZYJĘCIE

Michał Mendak

PROJEKT II


∑P 19 SR 4
∑P/SR 4.75

DOKŁ%

68.42

PERF%

0

WYD%

63.16

SKUT%

68.42
OBRONA

Mohammed Farajiannia

CBRE


OBRONA 13 SR 4
OBRONA/SR 3.25 ∑O 14
Statystyki
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Fitrzyk 16 4 14 3 6 0 1 2 0 0 3 6 3 0 6 6 2 2 38 0 4 0
Mateusz Siara 9 4 8 2 9 0 5 1 0 0 2 9 1 0 11 7 3 1 50 0 9 2
Maciej Kałwa 8 4 8 0 1 1 2 0 0 0 0 14 1 0 5 6 6 1 28 0 12 1
Mohammed Farajiannia 4 4 4 4 6 0 1 0 0 0 0 10 2 0 2 5 1 0 25 0 13 1
Joanna Grabowska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 11 0 0 1 1 0 1 33 0 7 0
Joanna Mieloch 0 4 0 0 1 0 0 0 0 0 1 10 5 0 0 0 0 1 0 0 2 2
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Juszkiewicz 13 4 12 2 20 1 3 0 0 1 3 8 2 0 2 3 1 0 33 0 4 1
Adrian Kowalski 11 4 9 5 12 2 10 0 0 2 1 6 3 0 4 5 0 0 44 0 5 4
Michał Mendak 9 4 7 2 6 0 2 1 0 1 5 15 1 0 13 5 1 0 68 0 3 1
Jarosław Sadowski 5 4 4 2 11 0 3 0 0 1 2 9 3 2 5 11 1 0 37 11 7 0
Maciej Mendak 3 1 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Katarzyna Kwiatkowska 1 4 0 0 0 0 0 0 0 1 0 13 1 1 5 4 3 0 46 8 4 2
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)