Podsumowanie gry

Wawelska 46, Boisko C -

ORSTED
3
0
VS
(20:12, 20:10, 21:20)
ASB POLAND
Raport meczowy
22/53 ATAK 2/12
2 BLOK 0.5
9/59 SERWIS 3/35
28 BŁ. PRZECIWNIKA 36.5
61 SUMA 42

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Kaczorowski

ORSTED


PKT 9 SR 3 PKT/SR 3
ATAK 8 BLOK 1 SERWIS 0

ATAK%

57.14

SERWIS%

0
ATAK

Michał Kaczorowski

ORSTED


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 14

ATAK%

57.14
SERWIS

Krzysiek Kiliś

ORSTED


SERWIS 4/11 SR 3
SERWIS/SR 1.33

TR%

45.45

WYD%

18.18

SKUT%

36.36
BLOK

Michał Kaczorowski

ORSTED


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Michał Bielec

ORSTED


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

75

PERF%

50

WYD%

50

SKUT%

75
OBRONA

Michał Bielec

ORSTED


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 1
Statystyki
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Kaczorowski 9 3 8 2 2 0 2 1 0 0 3 2 2 4 2 1 0 1 75 50 0 1
Paweł Zaborowski 9 3 5 1 2 1 4 1 0 3 7 5 2 5 0 2 1 1 56 56 1 0
Krzysiek Kiliś 6 3 2 5 1 0 2 0 0 4 1 4 2 0 1 2 0 0 33 0 0 0
Adam Wagner 4 3 3 2 0 0 1 0 0 1 2 1 1 4 0 1 0 1 67 67 0 0
Michał Bielec 4 3 3 1 0 0 3 0 0 1 1 4 3 2 1 0 1 0 75 50 1 0
Michał Cholewski 1 3 1 1 1 0 0 0 0 0 3 4 3 0 1 0 1 1 33 0 0 0
ASB POLAND
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Karol Jabłoński 2.5 3 2 0 2 0 3 0 1 0 0 4 1 1 0 1 2 1 20 20 0 0
Daniel Błażejczyk 2 3 0 0 0 1 4 0 0 2 3 4 3 4 6 7 0 1 56 22 0 0
Anastasia Hnatyshyna 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 4 3 0 0 1 1 2 0 0 0 0
Maciej Strzeżek 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 5 0 0 1 1 0 1 33 0 1 0
Anna Płuciennik 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 2 0 2 3 1 1 3 0 50 38 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)