Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

finał o I m.

STEPSTONE
0
3
VS
(15:20, 15:20, 15:20)
ASTRA ZENECA
Raport meczowy
17/56 ATAK 15/36
3 BLOK 1
3/48 SERWIS 5/23
22 BŁ. PRZECIWNIKA 39
45 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Kacper Kowalczyk

ASTRA ZENECA


PKT 11 SR 2 PKT/SR 5.5
ATAK 8 BLOK 1 SERWIS 2

ATAK%

53.33

SERWIS%

50
ATAK

Kacper Kowalczyk

ASTRA ZENECA


ATAK 8 SR 2
ATAK/SR 4 ∑A 15

ATAK%

53.33
SERWIS

Kacper Kowalczyk

ASTRA ZENECA


SERWIS 2/4 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

50

WYD%

0

SKUT%

50
BLOK

Michał Sarnecki

STEPSTONE


BLOK 2 B1 2
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.67
PRZYJĘCIE

Marcin Michalak

ASTRA ZENECA


∑P 5 SR 2
∑P/SR 2.5

DOKŁ%

80

PERF%

0

WYD%

80

SKUT%

80
OBRONA

Mariusz Zięba

ASTRA ZENECA


OBRONA 2 SR 2
OBRONA/SR 1 ∑O 2
Statystyki
STEPSTONE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Sarnecki 10 3 7 2 4 2 3 39 18 2 0 1 1 4 2 2 2 1 1 0 67 33 1 0
Marcin Jucha 4 3 4 2 2 0 2 40 10 0 0 0 0 8 0 1 5 3 0 3 50 8 2 0
Piotr Bartoszek 3 3 3 0 5 0 4 25 12 0 0 0 1 2 0 1 3 1 1 2 50 13 1 1
Tomek Hałasa 3 3 3 2 3 1 2 27 11 0 0 0 0 9 3 1 2 5 0 2 30 10 2 1
Klaudia Sochocka 2 3 0 0 3 0 1 0 4 0 0 2 0 8 2 0 1 0 0 1 50 0 0 0
Dominika Saide 1 3 0 0 1 0 0 0 1 1 0 0 1 4 0 3 4 5 0 2 50 21 0 1
ASTRA ZENECA
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Kacper Kowalczyk 11 2 8 2 2 1 2 53 15 1 0 2 0 0 2 1 2 2 1 0 50 17 0 0
Marcin Michalak 6 2 5 1 2 0 4 42 12 0 0 1 0 5 0 0 4 1 0 0 80 0 0 0
Mariusz Zięba 2 2 1 0 2 0 3 17 6 0 0 1 0 1 1 1 2 3 0 0 50 17 2 0
Krzysztof Nowak 1 1 1 0 1 0 0 50 2 0 0 0 0 4 0 1 1 3 1 1 29 14 0 0
Sylwia Pytel 1 3 0 1 0 0 0 0 1 0 0 1 0 5 0 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)