Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

finał o III m.

PROJEKT II
1
3
VS
(20:21, 14:20, 20:15, 18:20)
CBRE
Raport meczowy
29/80 ATAK 36/70
3 BLOK 5
5/74 SERWIS 5/74
35 BŁ. PRZECIWNIKA 30
72 SUMA 76

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Łukasz Jasiński

CBRE


PKT 28 SR 4 PKT/SR 7
ATAK 20 BLOK 4 SERWIS 4

ATAK%

57.14

SERWIS%

25
ATAK

Mateusz Siara

CBRE


ATAK 8 SR 4
ATAK/SR 2 ∑A 13

ATAK%

61.54
SERWIS

Łukasz Jasiński

CBRE


SERWIS 4/16 SR 4
SERWIS/SR 1

TR%

37.5

WYD%

-6.25

SKUT%

25
BLOK

Łukasz Jasiński

CBRE


BLOK 4 B1 4
SR 4 B2 0
BLOK/SR 1
PRZYJĘCIE

Łukasz Jasiński

CBRE


∑P 18 SR 4
∑P/SR 4.5

DOKŁ%

83.33

PERF%

33.33

WYD%

77.78

SKUT%

83.33
OBRONA

Łukasz Jasiński

CBRE


OBRONA 7 SR 4
OBRONA/SR 1.75 ∑O 9
Statystyki
PROJEKT II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Paweł Juszkiewicz 12 4 8 2 7 1 3 1 0 3 1 12 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Maciej Mendak 11 4 11 2 3 0 2 0 0 0 1 5 2 2 5 11 1 1 35 10 3 0
Adrian Kowalski 7 4 7 3 3 3 6 0 0 0 1 8 2 0 0 2 0 1 0 0 1 1
Paweł Kotlarz 5 4 2 2 9 1 4 2 0 1 1 3 2 0 0 0 1 1 0 0 0 0
Michał Mendak 2 4 1 0 0 0 0 0 0 1 1 9 2 1 6 1 2 1 64 9 3 0
Jarosław Sadowski 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 12 3 1 16 0 4 0
Katarzyna Kwiatkowska 0 4 0 0 0 0 0 0 0 0 1 15 1 0 2 1 2 0 40 0 1 0
CBRE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Łukasz Jasiński 28 4 20 2 6 2 5 4 0 4 2 5 5 6 9 2 1 0 83 33 7 2
Mateusz Siara 9 4 8 1 3 0 1 1 0 0 1 6 1 1 4 5 0 1 45 9 1 0
Maciej Kałwa 5 4 5 1 4 1 3 0 0 0 0 9 1 1 3 4 1 1 40 10 3 0
Mohammed Farajiannia 3 4 3 1 2 1 1 0 0 0 3 12 3 2 3 9 2 1 29 12 6 1
Joanna Grabowska 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 0 5 2 0 0 0 1 0 0 0 3 1
Joanna Mieloch 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 3 6 2 0 1 0 1 0 50 0 1 0
Nicola Florczyk 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 1 0 0 1 0 1 0 0 2 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)