Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PHILIPS II
0
3
VS
(6:20, 16:20, 16:20)
PKO BP II
Raport meczowy
3/13 ATAK 24/48
1 BLOK 0
3/36 SERWIS 5/45
31 BŁ. PRZECIWNIKA 31
38 SUMA 60
23

ATAK%

8

SERWIS%

50

ATAK%

11

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Maciej Pietruszka

PKO BP II


PKT 13 SR 3 PKT/SR 4.33
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

59.09

SERWIS%

0
ATAK

Jarosław Gryta

PKO BP II


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 8

ATAK%

62.5
SERWIS

Przemysław Andryjowicz

PKO BP II


SERWIS 2/6 SR 2
SERWIS/SR 1

TR%

33.33

WYD%

16.67

SKUT%

33.33
BLOK

Artur Grzegorczyk

PHILIPS II


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Jarosław Gryta

PKO BP II


∑P 8 SR 3
∑P/SR 2.67

DOKŁ%

37.5

PERF%

0

WYD%

25

SKUT%

37.5
OBRONA

Przemysław Jonak

PHILIPS II


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 3
Statystyki
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Artur Grzegorczyk 3 3 2 1 4 0 0 1 0 0 0 2 0 0 0 0 0 3 0 0 3 0
Piotr Zinko 3 3 1 0 3 0 0 0 0 2 2 10 0 0 2 8 2 1 15 0 3 0
Agnieszka Stec Bogdanowska 1 3 0 0 0 0 0 0 0 1 1 3 2 0 0 2 0 2 0 0 3 0
Przemysław Jonak 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 3 0 0 0 12 2 3 0 0 3 0
Justyna Frydrych 0 3 0 0 1 0 0 0 0 0 0 5 0 0 0 1 2 1 0 0 0 1
Anna Nurowska 0 3 0 0 0 0 1 0 0 0 0 3 2 0 0 3 0 1 0 0 0 0
PKO BP II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Maciej Pietruszka 13 3 13 0 4 0 5 0 0 0 1 1 3 0 1 3 1 0 20 0 2 0
Jarosław Gryta 8 3 5 0 1 1 1 0 0 3 2 16 2 0 3 4 1 0 38 0 0 0
Łukasz Szymaniuk 5 2 5 0 5 0 3 0 0 0 1 1 2 0 0 1 0 0 0 0 1 0
Przemysław Andryjowicz 3 2 1 1 2 0 0 0 0 2 0 3 1 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Martyna Belt 0 2 0 0 0 0 0 0 0 0 1 3 1 0 0 2 0 1 0 0 1 1
Aurelia Kopcińska 0 2 0 0 0 0 1 0 0 0 0 1 1 0 0 1 1 2 0 0 1 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)