Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ORSTED
3
0
VS
(20:18, 20:3, 20:8)
ZOETIS
Raport meczowy
26/68 ATAK 9/41
2 BLOK 1
18/57 SERWIS 1/31
14 BŁ. PRZECIWNIKA 18
60 SUMA 29

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Cholewski

ORSTED


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 8 BLOK 1 SERWIS 3

ATAK%

66.67

SERWIS%

30
ATAK

Michał Cholewski

ORSTED


ATAK 8 SR 3
ATAK/SR 2.67 ∑A 12

ATAK%

66.67
SERWIS

Krzysztof Rylski

ORSTED


SERWIS 2/5 SR 3
SERWIS/SR 0.67

TR%

40

WYD%

40

SKUT%

40
BLOK

Michał Cholewski

ORSTED


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Daria Lipska

ORSTED


∑P 4 SR 3
∑P/SR 1.33

DOKŁ%

100

PERF%

0

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Michał Cholewski

ORSTED


OBRONA 5 SR 3
OBRONA/SR 1.67 ∑O 6
Statystyki
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Cholewski 12 3 8 0 4 0 0 1 0 3 1 5 1 2 5 1 1 0 78 22 5 1
Krzysztof Rylski 8 3 6 7 1 0 3 0 0 2 0 3 0 0 0 1 0 0 0 0 2 1
Michał Bielec 8 3 6 6 6 1 2 0 0 2 0 0 1 1 2 2 0 0 60 20 2 0
Michał Kaczorowski 5 3 2 0 1 0 3 1 0 2 2 5 1 0 2 0 1 0 67 0 4 1
Anna Jaworska 5 3 2 2 2 0 3 0 0 3 2 3 0 0 0 2 1 1 0 0 0 2
Daria Lipska 5 3 1 0 0 0 0 0 0 4 2 5 1 0 4 0 0 0 100 0 1 0
Marta Kuffel 3 2 1 0 1 0 0 0 0 2 0 6 1 0 0 1 2 0 0 0 1 0
ZOETIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Igor Cholewiński 3 3 2 3 5 0 4 0 0 1 1 3 0 0 5 2 1 2 50 0 2 5
Jarek Rytel 3 3 2 0 3 0 1 1 0 0 1 2 0 1 1 2 1 6 18 9 2 1
Kamil Moskała 3 3 3 0 2 1 0 0 0 0 0 5 2 0 2 1 2 0 40 0 3 1
Marcin Janiszek 1 3 1 0 1 1 2 0 0 0 0 5 0 1 2 3 0 5 27 9 2 4
Marzena Urban 1 3 1 1 6 0 0 0 0 0 0 8 0 0 0 1 4 1 0 0 1 1
Rafał Lizak 0 3 0 1 1 0 0 0 0 0 1 2 0 1 2 1 1 4 33 11 2 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)