Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko B -

PHILIPS II
0
3
VS
(4:20, 6:20, 8:20)
ZOETIS
Raport meczowy
6/22 ATAK 13/32
0 BLOK 0
0/19 SERWIS 22/59
12 BŁ. PRZECIWNIKA 25
18 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Igor Cholewiński

ZOETIS


PKT 11 SR 3 PKT/SR 3.67
ATAK 5 BLOK 0 SERWIS 6

ATAK%

83.33

SERWIS%

50
ATAK

Igor Cholewiński

ZOETIS


ATAK 5 SR 3
ATAK/SR 1.67 ∑A 6

ATAK%

83.33
SERWIS

Igor Cholewiński

ZOETIS


SERWIS 6/12 SR 3
SERWIS/SR 2

TR%

75

WYD%

41.67

SKUT%

50
BLOK

Jakub Plata

ZOETIS


BLOK 0 B1 0
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0
PRZYJĘCIE

Konrad Krawczyk

PHILIPS II


∑P 7 SR 3
∑P/SR 2.33

DOKŁ%

71.43

PERF%

0

WYD%

42.86

SKUT%

71.43
OBRONA

Krzysztof Monist

ZOETIS


OBRONA 3 SR 3
OBRONA/SR 1 ∑O 5
Statystyki
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Konrad Krawczyk 4 3 4 2 2 0 1 0 0 0 0 3 1 0 5 0 2 0 71 0 3 3
Justyna Frydrych 1 3 1 1 0 0 0 0 0 0 0 1 1 2 0 2 0 6 20 20 0 1
Anna Nurowska 1 2 1 0 2 0 2 0 0 0 0 0 2 0 0 1 5 4 0 0 0 0
Agnieszka Stec Bogdanowska 0 3 0 2 1 0 0 0 0 0 1 2 1 0 1 0 1 3 20 0 0 3
Sylwia Mazur 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 2 0 0 1 2 4 0 0 0 0
Magdalena Cukier 0 2 0 1 1 0 1 0 0 0 0 2 1 0 2 2 4 4 17 0 1 0
Małgorzata Szetela 0 1 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 1 2 1 0 0 0 0
ZOETIS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Igor Cholewiński 11 3 5 0 0 0 1 0 0 6 3 2 1 0 1 2 0 0 33 0 2 0
Kamil Moskała 9 3 3 1 3 0 3 0 0 6 2 4 1 0 2 1 0 0 67 0 0 2
Jakub Plata 6 3 2 3 0 0 1 0 0 4 6 6 0 0 1 0 0 0 100 0 0 0
Marzena Urban 3 3 0 0 2 0 0 0 0 3 2 3 2 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Krzysztof Monist 3 3 0 0 0 0 1 0 0 3 2 3 0 0 0 1 1 0 0 0 3 2
Jarek Rytel 3 3 3 2 0 0 2 0 0 0 0 0 0 0 1 0 0 0 100 0 0 1
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)