Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

ORSTED
3
2
VS
(20:18, 17:20, 20:17, 12:20, 16:14)
UNIWERSYTET CIVITAS
Raport meczowy
31/99 ATAK 4/14
2 BLOK 1
7/83 SERWIS 0/15
45 BŁ. PRZECIWNIKA 84
85 SUMA 89

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Michał Bielec

ORSTED


PKT 13 SR 5 PKT/SR 2.6
ATAK 13 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

36.11

SERWIS%

0
ATAK

Nikodem Ćwikła

UNIWERSYTET CIVITAS


ATAK 3 SR 2
ATAK/SR 1.5 ∑A 7

ATAK%

42.86
SERWIS

Krzysztof Rylski

ORSTED


SERWIS 3/14 SR 5
SERWIS/SR 0.6

TR%

28.57

WYD%

7.14

SKUT%

21.43
BLOK

Michał Kaczorowski

ORSTED


BLOK 2 B1 2
SR 5 B2 0
BLOK/SR 0.4
PRZYJĘCIE

Michał Kaczorowski

ORSTED


∑P 5 SR 5
∑P/SR 1

DOKŁ%

60

PERF%

0

WYD%

20

SKUT%

60
OBRONA

Krzysztof Rylski

ORSTED


OBRONA 11 SR 5
OBRONA/SR 2.2 ∑O 12
Statystyki
ORSTED
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Michał Bielec 13 5 13 4 14 1 4 36 36 0 0 0 0 4 5 2 2 10 3 2 21 11 8 4
Krzysztof Rylski 9 5 6 3 10 0 2 29 21 0 0 3 1 8 2 0 5 4 1 2 42 0 11 1
Michał Kaczorowski 8 5 5 0 11 1 8 20 25 2 0 1 1 11 3 0 3 0 2 0 60 0 5 1
Andrii Feshchenko 6 4 5 3 1 0 4 38 13 0 0 1 1 4 1 0 1 6 3 0 10 0 3 0
Monika Chmielewska 2 5 1 0 0 0 0 100 1 0 0 1 3 13 5 0 4 5 2 0 36 0 3 3
Michał Cholewski 2 5 1 0 0 0 1 50 2 0 0 1 2 10 0 0 2 5 1 0 25 0 0 1
Tomasz Tosik 0 2 0 0 1 0 0 0 1 0 0 0 0 2 0 0 0 3 0 1 0 0 1 2
UNIWERSYTET CIVITAS
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= A% ∑A B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Nikodem Ćwikła 3 2 3 1 2 0 1 43 7 0 0 0 1 3 2 2 1 7 1 0 27 18 1 0
Bohdan Kustryn 2 3 1 1 3 0 2 14 7 1 0 0 0 9 0 0 2 2 1 1 33 0 4 3
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)