Podsumowanie gry

Hala na ul.Felińskiego 15, Boisko A -

PHILIPS II
0
3
VS
(9:20, 16:20, 10:20)
DELOITTE
Raport meczowy
14/46 ATAK 29/59
0 BLOK 2
3/36 SERWIS 8/59
18 BŁ. PRZECIWNIKA 21
35 SUMA 60

ATAK%

SERWIS%

ATAK%

SERWIS%

Najlepsi zawodnicy
MVP

Adam Kwiecień

DELOITTE


PKT 12 SR 3 PKT/SR 4
ATAK 12 BLOK 0 SERWIS 0

ATAK%

66.67

SERWIS%

0
ATAK

Adam Kwiecień

DELOITTE


ATAK 12 SR 3
ATAK/SR 4 ∑A 18

ATAK%

66.67
SERWIS

Beata Wiączek

DELOITTE


SERWIS 3/10 SR 3
SERWIS/SR 1

TR%

40

WYD%

30

SKUT%

30
BLOK

Piotr Krzak

DELOITTE


BLOK 1 B1 1
SR 3 B2 0
BLOK/SR 0.33
PRZYJĘCIE

Piotr Krzak

DELOITTE


∑P 6 SR 3
∑P/SR 2

DOKŁ%

100

PERF%

50

WYD%

100

SKUT%

100
OBRONA

Beata Wiączek

DELOITTE


OBRONA 1 SR 3
OBRONA/SR 0.33 ∑O 1
Statystyki
PHILIPS II
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Piotr Zinko 5 3 5 6 4 1 7 0 0 0 1 4 0 5 5 6 0 1 59 29 0 4
Monika Nogaj 4 3 4 1 2 1 0 0 0 0 0 6 1 1 2 5 1 1 30 10 0 1
Artur Grzegorczyk 3 3 3 0 2 0 0 0 0 0 0 4 1 1 0 4 0 1 17 17 1 1
Julia Gregorowicz 3 3 1 0 1 0 1 0 0 2 0 6 0 2 2 0 1 0 80 40 0 0
Filip Bołtowicz 2 3 1 0 1 0 5 0 0 1 2 2 2 0 0 2 0 1 0 0 0 0
Mariusz Popielski 0 3 0 0 0 0 0 0 0 0 1 1 2 0 1 5 1 3 10 0 1 1
DELOITTE
Zawodnik PKT SR A# A+ A- A/ A= B1 B2 S# S+ S- S= R# R+ R0+ R0- R= P DOKŁ% P PERF% D+ D-
Adam Kwiecień 12 3 12 3 1 0 2 0 0 0 1 7 1 3 1 0 0 0 100 75 0 0
Michał Zadrąg 10 3 8 2 2 0 5 1 0 1 1 5 1 1 2 0 0 0 100 33 0 1
Beata Wiączek 6 3 3 3 3 0 0 0 0 3 1 6 0 2 0 2 0 0 50 50 1 0
Piotr Krzak 5 3 3 5 0 0 1 1 0 1 2 8 2 3 3 0 0 0 100 50 0 1
Kornel Kania 4 3 3 0 0 0 0 0 0 1 0 2 1 2 2 1 1 1 57 29 0 0
Agnieszka Kapusta 2 3 0 0 3 0 0 0 0 2 1 10 2 0 1 2 0 0 33 0 0 0
Legenda
PKT: Punkty
SR: Sety rozegrane
DOKŁ%: ((Przyjęcia bardzo dobre + Przyjęcia pozytywne)/Wszystkie przyjęcia)*100%
PERF%: ((Przyjęcia bardzo dobre)/Wszystkie przyjęcia)*100%
A# Ataki punktowe
A+: Pozytywne ataki (kontynuacja akcji, po których zespół mógł wznowić atak)
A-: Negatywne ataki (nieskuteczne ataki, po których drużyna przeciwna była w stanie wyprowadzić atak)
A/: Ataki zablokowane (strata punktu)
A=: Błędy ataku (strata punktu)
S# Serwisy punktowe
S+: Serwisy dodatnie (po których drużyna przeciwna oddaje piłke za darmo)
S-: Serwisy zwykłe (po których drużyna przeciwna wyprowadza własną akcję)
S=: Serwisy zepsute
B1 Bloki pojedyncze
B2: Bloki podwójne
R# Przyjęcia bardzo dobre (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrać z wyskoku wszystkie rodzaje wystawy)
R+: Przyjęcia pozytywne (wysoka parabola piłki, rozgrywający jest w stanie rozegrac wszystkie rodzaje wystawy)
R0+: Przyjęcia dodatnie (rozgrywający nie jest w stanie rozegrać krótkiej, ma możliwość wystawy piłki na skrzydło)
R0-: Przyjęcia negatywne (skutkiem jest oddanie piłki za darmo na stronę przeciwnika)
R=: Błędy przyjęcia (strata punktu)
D+: Skuteczne obrony ataku (po której istnieje możliwość wyprowadzenie ataku)
D-: Obrony (utrzymanie piłki w grze bez możliwości wykonania ataku)